joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 kan egentlig starte med at det har vært innburdd der vi skrur i natt... jeg og en 14 år gammen gutt og en på 25 skulle skru på verkstedet til han eldste, siden han jobber på sånn ungdomstiltak der dem driver med bilcross.. vi har nå skrud bil der siden mandag av, det er altså snakk om en RÅ bmw e30 drifting bil, nissan 200sx drifting bil også min som blir bygd til drifitng. vi har skrud fra 1 om dagen til 11og 12 på kvelden. natt til onsdag kommer vi og ser den ene ruta på porten er knust, og vi går og tenker litt på hele dagen, og vi tetter jo seff hullet i porten med plastikk plate og teiper den godt igjen, og i natt så ville vi ikke helt dra hjem siden det med ruta hadde skjedd.. men vi kjørte en hiace helt inni porten så ingen skulle komme ut eller inn den veien, så kvart over 12 dro vi, og de to andre som er brødere fikk liksom ikke helt sove siden de bilene er ganske dyre for og si det sånn.. men dem dro for og sjekke i halv 4 tiden i natt, og da var jo et vindu til knust og døra inn til verkstedet var åpen, de gikk og ringte politet, kjørte bilene sine på henger hjem i natt.. de hadde ringt meg men jeg sov.. det ble stjelt verktøy, intercoolere, oljekjølere, ratt, og ene turboen hang i 3 skruer.. jeg vet ikke hvor mye av mitt som er borte siden de 2 andre ligger og sover enda, var oppe til 8 de.. og helt sikkert mye mer, siden det står mange bilcross biler der også.. men hva gjør man når sånt har skjedd? hva får man gjort liksom? dekker forsikring det? kjenner jeg er passe sur og oppgitt.. mer enn sur og egentlig! sitter inne med mye frustrasjon nå, at det er noen som alltid må stjele. F*** ta dem er det eneste jeg har og si nå.. alt av verktøyet jeg hadde tatt med er tatt, det vil si mange dyre skrallesett, fastnøkler fra wurth med skralle i seg, et stor koffert med tengtools skurtrekkere ( et stort sett) og et sånt rustfritt skralle sett som boltene går igjennom hele skralla og litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 om stedet er forsikra så dekker forsikring det. men bilforsikring dekker nok ingenting dersom tinga ikke var I bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 det er jo en "skole" der de som ikke har det så bra sånn ellers er istedet for vanelig skole, så der er det jo ferie derfor er vi der, men ingen av bilene er det jo skilt på, de er jo reinspekka racing biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 then im afraid no insurance.. hvis ikke skolen der har noe som dekker. er jo en sjans for det. spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 det går jo under komunnen her, men skal ned og snakke med de to andre etterpå, så får se se hva som er borte og litt sånn.. skjønner virkelig ikke at folk har hjerte til og ødelegge for andre sånn jeg, en gutt på 14 år har begrensa med penger og får nå kanskje ikke kjørt til sommern pågrunn av det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Om dere har innboforsikring, dekker dette alt av løse deler som verktøy og løse motordeler. Men dette dekker da ikke bilene, som står uten skilt. Men kan jo nevne at man får forsikring på uregistrerte biler som står i verkstedet. Dette koster noen hundrelapper i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 det er helt sikkert innboforiskring i og med at det står ganske mye verdi der ellers også, men ingen av bilene er borte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Føler med dere her. Skjønner ikke hva det er med at folk ikke forstår forskjellen på "mitt" og "ditt". Blir forbanna når jeg hører dette. Uansett, ikke gi opp og stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kommuner er selvassurandører... så hvis skolen er kommunal dekkes alt på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Skaff dere kameraovervåking eller spleis på en Jeg kjenner en kar som har 6hunder rundt verkstedet sitt, ikke sånne som på bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Føler med dere her. Skjønner ikke hva det er med at folk ikke forstår forskjellen på "mitt" og "ditt". Blir forbanna når jeg hører dette. Uansett, ikke gi opp og stå på. nei, det er litt kjipt og tenke på at det er noen som kanskje står og bruker alt verktøyet jeg hadde tatt med meg, det var en del.. og alt hadde dem tatt. dem tokk også mange momo, sparco ratt, intercooler og oljekjøler og litt sånt, men helt nye corsa stoler og omp stolen som stod rett ved døra hadde dem ikke tatt med seg! hadde nok ikke plass i bilen gitt men tilbake så blir porten og alt sånn tetta ogsånt, så den går det ikke ann og komme seg gjennom om en liten stund.. men det er så sykt irriterende at det alltid må være noen som må dra og ta fra andre.. har hørt om andre som det har skjedd med, men trudde aldri det skulle skje meg.. tror jeg aldri har vært så sur/lei før som jeg var i dag når jeg fikk vite det.. men vi satser på og finne ut hvem som gjorde det! off, det her ble mye føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Skal ikke anklage noen, men det er jo lett å mistenke noen fra skolen da. Virker som noen kjente til at det var slike ting der og da er det lett å tro at noen i hans bekjentskapskrets er interessert i dette. Samt at kollegaene antagelig ikke er de beste barn ettersom de er på tiltak og ikke i arbeidsliv/skole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 det er veldig sant det du sier der, men er vannskelig og anklage noen hvertfall derifra når dem er vannskelig stilte fra før, da kan det tilte litt hvis dem/han blir "tiltalt" for og ha gjort det så er det ikke han.. men vi har noen spor og gå etter, men helt klart det er ikke utelokkende at det er noen av dem, det vil tiden vise når alle kommer tilbake ditt på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 det er veldig sant det du sier der, men er vannskelig og anklage noen hvertfall derifra når dem er vannskelig stilte fra før, da kan det tilte litt hvis dem/han blir "tiltalt" for og ha gjort det så er det ikke han..Det er veldig synd at "slike" lett blir anklaget. Kanskje mange av dem virkelig skjerper seg og kanskje er bedre enn du og meg. Men det er jo slik at en kan ødelegge for mange andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 jeg er veldig enig, men det er jo alltids noen som ikke skjerper seg og kanskje ødelgger for mange.. har man gjort sånt før er det jo veldig lett og gjøre ting på nytt, spess hvis man blir dratt med av venner som er i en sånn "krets".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå