H_Rexten Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hei. Tenkte nå bare dele noe bilder av ene bilen min, siden jeg er ny på forumet her. Er jo kjekt å høre hva andre syntest. Kommer en del flere små modificeringer nå til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 få noen andre baklykter og litt grovere/penere eksos og du kan klappe deg selv på skuldra for en vanvittig flott E91! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 få noen andre baklykter og litt grovere/penere eksos og du kan klappe deg selv på skuldra for en vanvittig flott E91! Hehe. Takker. Det er det som sikkert ligger i innboksen når jeg kommer hjem fra jobb.. hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Meget pen! Blackline baklykter hadde gjort susen! Stemmer at denne ruller i Bergen? Mener å ha sett den på shell på lagunen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Meget pen! Blackline baklykter hadde gjort susen!Stemmer at denne ruller i Bergen? Mener å ha sett den på shell på lagunen! Stemmer det du.. Bor noen steinkast unna... Lyktene er på vei... Men alt blir montert sammen til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det Linea Corse 818? Hvilke størrelse har du på felger og dekk? Har du senket den? Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Dette er nok første gang jeg må bite i det sure eplet, og si den var grom med svarte felger Men jeg synes den kledde de originale lyktene godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Så ut som Miro 111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja miro eller Zito. Stemmer det. Er 8,5-19 og 9,5-19 med et20 forran og bak for E60. Med 225/35-19 og 235/35-19 vinter dekk. Fungerer egentlig helt topp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Utrolig flott bil sorte felger på sort bil blir ofte for mye, men dette var flott! må være enig med baklyktene og få noe grommere eksos look men bra jobba så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Skikkelig kul bil. Er også usikker som regel på sorte hjul, men disse satt som ett skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Huff ja. Jeg må nesten bite meg i tunga og være enig med dere... Er veldig imot svarte hjul til vanlig men her.... Noen blackline baklykter hadde gjort susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Nydelig bil:D. litt for mye sort men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 vanvittig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja miro eller Zito. Stemmer det.Er 8,5-19 og 9,5-19 med et20 forran og bak for E60. Med 225/35-19 og 235/35-19 vinter dekk. Fungerer egentlig helt topp... Det er det ja, tror jeg må innom Bilprodukter en dag da, har du senket den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå