Gå til innhold

Dynavin spiller


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har peiling på hvordan dab radioen fungerer? Har min i E39 min får bare opp noen tall..

 

Om det er Dynavin N6, altså den siste Dynavin spilleren som er kommt ut så må du kjøpe en egen modul til spilleren som gir deg Dab, uten denne modulen så får du ikke inn noe Dab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Jeg legger ikke så mye energi ned i det, men siden jeg kunne skaffe Dynavin før, og får stadig melding inn på min private meldingsbox, så tenkte jeg nu at jeg kunne levere Dynavin spiller til de som måtte ønske det. Håper de har blitt bedre, var litt på barnestadiet for noen år siden. Men hvis du ønsker en Dynavin spiller til E39 eller E53, så kan jeg skaffe det til de som vil. Blir via firmaet mitt og med garanti, men jeg får ikke hjulpet dere så veldig mye teknisk. Send en pm om det skulle være av interesse, så får dere en bimmers-pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fortsetter å poste på denne tråden istedenfor å lage en ny en. Men mye har skjedd siden den første posten ble laget, så mulig temaet hadde fortjent en ny tråd?

 

Uansett. Har sett litt på en slik enhet til 523'n, og ut fra det jeg finner på eBay, så skiller dette seg i to grupper: De som kjører et "Exclusive BMW UI" som er "originated from factory" på Windows CE basis og de som kjører Android. En representant for førstnevnte er en spiller som heter Eonon D5166ZE, men en representant for den sistnenvte gruppen er en som heter Erisin ES2053B.

 

Slik jeg ser reklametekstene for disse to, så stiller Erisin enheten i en egen klasse, både med QuadCore prosessor og de mulighetene som et Android OS gir. http://www.ebay.com/itm/131231887218?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Får man det til å virke på alle måter, har man i realiteten en Android tablet med nettilgang innebygd i bilen. Via en OBDII Bluetooth plugg og Torque appen, kan kan man også hente ut og vise sanntidsdata fra motorstyringen. Det reklameres ihvertfall for det. Og den ser jo ikke så verst ut på bildet. Knapper og overflate ser ut til (Merk *ser ut*) å være i samme stil som resten i E39.

 

Men ut fra det jeg leser i denne tråden, så er jeg litt usikker på om disse enhetene virkelig gir det de lover. Har noen erfaringer med denne QuadCore enheten, eller en annen Android enhet generelt, og vet om alle de forespeilede funksjonene virkelig går an å bruke i det daglige? WiFi / 3G? Er det f.eks noen som har prøvd OBII Bluetooth / Torque appen og vet om dette virker? Eller er kanskje enheten med det litt mer originale BMW UI'en et bedre valg i det lange løp? Og virker disse enhetene noe bra i f.eks streng kulde? Telefonen min blir ikke noe samarbeidsvillig dersom den blir liggende i bilen hele natta i -20, så jeg mistenker at en slik enhet kanskje vil lide av det samme?

 

Angående Torque appen, så har jeg allerde bestilt OBDII pluggen, og skal prøve den opp mot Torque appen installert på en Samsung S5. Da får jeg en pekepinn på om den biten er noe som vil virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off topic dette B. Sveigdalen, men hadde du en Lotus Omega en gang i tiden ???

 

He, he. Nesten riktig. Kameraten min hadde Lotus Omegaen, mens jeg hadde en Omega Evo 500. Like spesiell og sjelden, men på langt nær så rask som Lotus Omegaen. Men ble lei av Opel da de sluttet med rekkeseksere og RWD. Kjenner jeg deg fra Opelklubben den gangen?  Vi kan jo ta dette på PM også, føl fri til å sende en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...