Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

Leita og leita inne på GS sine sider jeg også, men fant ingenting. Så ga opp og bestilte hos schmiedmann.no.

Skriv "Holder til klima-display original BMW" i søkefeltet.

Så får du opp noen forskjellige for/uten røykersats. Billigere enn 1000 kroner er de og. :D

Hvordan lagerstatusen er skal jeg ikke si for sikkert.

Har ikke fått min enda, siden jeg er bortreist. Men er på vei i posten, håper spilleren kommer snart. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er dere dårlige på å lete:p

På GS, gå inn på ETK-->Støtfangere/Eksteriørdeler (51) --> så klikk på bilde nummer 5.

Delenummer her kan f.eks kopieres inn i handleliste hos Koed. Pris er under 500 kroner (+ frakt).

Dette er med forbehold om at jeg har søkt opp til min modell. Deres kan muligens være linket noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..

Håper noen kan hjelpe..

Har det samme problemet selv. Kjøpte denne fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626010

Ikke tegn til liv i det hele tatt når jeg setter den i GPS-USB, har vært inne på innstillingene på android-delen men wifi slår seg av etter en liten stund

Prøvde å sette den i DVD-USB og da lyste den opp samtidig som spilleren ville spille musikk fra USB-pinnen...

Dere som har montert og fått det til å fungere greit, hvilken type har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en D90 spiller som jeg skal montere i morgen, og lurer på 2 ting:

- Hva brukes TCM antenna til? (og hvor skal den ideelt ligge for å kunne motta signal?)

- D90 har mini-usb i front, men hva om jeg ønsker å legge vanlig usb-kabel for å spille av mp3 på usbsticken? Kan denne monteres på både dvd og gps usben for at dette skal fungere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg installert D90 i min E46, sinnsykt imponert over alle funksjonene. Hvem trenger vel D99 når man har spotify på mobilen? Var jo bare å skifte spotifylåt via multifunksjonsrattet. Nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..

Håper noen kan hjelpe..

Har det samme problemet selv. Kjøpte denne fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626010

Ikke tegn til liv i det hele tatt når jeg setter den i GPS-USB, har vært inne på innstillingene på android-delen men wifi slår seg av etter en liten stund

Prøvde å sette den i DVD-USB og da lyste den opp samtidig som spilleren ville spille musikk fra USB-pinnen...

Dere som har montert og fått det til å fungere greit, hvilken type har dere?

Har fått tak i den originale wifi donglen nå men har ikkje hatt tid til å teste enda. Kommer tilbake når det er testet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har vurdert å sette inn dynavin spiller, men så er det om den passer eller ikke? Ser på de vidoene på youtube at det er greit å enkelt, men jeg har ikke de samme ledningene bak min spiller som på noen av de? Trodde ikke e46 kom med dsp?

96513663.jpg

Hva er den blå, grønne og ikke minst den ubrukte gule markerte ledningene for? De som er markert lilla sto i spilleren.

Slik ser det ut bak oo2v.jpg

Har harman kardon system og navi fra før har dette noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har original navi fra før er det ikke bare å ta ut skjermen foran å bytte, tror du må ha et kabelsett som går fra radiomodul bak og frem i tillegg.

Jepp, dette.

Var kjeeeempe gøy! :roll:

576049_10151102547677464_41733404_n.jpg

Jeg lot bare org kabelsettet ligge, og trakk kabelene gjennom der jeg kunne bortover venstresiden av bilen.

Husk og se hvilket av de to stikkene (tjukke runde, eller tynne flate pinner i BMW stikket) du trenger. På mitt kabelsett fra Bilradiospesialisten stod det E39 m/Navi // E46 m/DSP på. Det var da med tynne flate pinner i stikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store OBC MID'n forsvinner jo ved innstallering av dette beistet så da vises det bare i instrumentpanelet. Men for å kunne resette L/km osv. så går ikke det med noen annen måte enn å bruke knappene på MID'n eller?

Er e39 det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har original navi fra før er det ikke bare å ta ut skjermen foran å bytte, tror du må ha et kabelsett som går fra radiomodul bak og frem i tillegg.

Jepp, dette.

Var kjeeeempe gøy! :roll:

[ Bilde ]

Jeg lot bare org kabelsettet ligge, og trakk kabelene gjennom der jeg kunne bortover venstresiden av bilen.

Husk og se hvilket av de to stikkene (tjukke runde, eller tynne flate pinner i BMW stikket) du trenger. På mitt kabelsett fra Bilradiospesialisten stod det E39 m/Navi // E46 m/DSP på. Det var da med tynne flate pinner i stikket.

Kan du gi meg en link til det kabelsettet?

9b684tbsouu9do6zqdy6.jpg

Ser slik ut hos meg, vet ikke hva jeg trenger! :o) Fikk dynavin spilleren i dag, og tenkte jeg skulle prøve montere baki før jeg fikk kabeln som går fram. Tar jeg ut den ifra radioen eller bruker jeg en av de andre 2? Er koblet på noe ipod greier av en tidligere eier som går på cd veksleren selv om jeg ikke har veksler i bilen.

fw7rnlh7p66kfxxptcko.jpg

Beste verktøy for å få denne til å slippe? Er vel bare en tap øverst som må av før man kan ta ut bunnen? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...