Haug530D Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass. MID ? KjøreComputer om du da ikke har kasettspiller eller Cd uten dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 miden er det panelet som du bruker til å styre cd/radio og visst du har kjørekomputer, det sitter rett under kassett/cd spilleren. dette panelet må du fjerne for at du skal få plass til spilleren, valget er å flytte heile MIDen inni hanskerommet eller forlenge buskabelen som går inn på MIDen til ein anna plass, som i armlenet t.d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Må bare få beklage til alle som prøver å ta kontakt, jeg klarer faktisk ikke å svare så fort og så godt som jeg selv ønsker... Jobber iherdig med å bli bedre.Sliter også med å få levert varene fra Dynavin, så jeg skal forhåndskjøpe E46 spillere allerede på neste produksjonsrunde av E46 enheter, jaggu meg populære spillere, og det skjønner jeg Med staten på parti, så synes jeg vi også har gode pris på spillerne... Ha en fortsatt god påske! Blir ikke mye påske på meg, skal ha fornøyde kunder før jeg gir meg korleis er det med radio på E39 spilleren ? har ein kompis som sliter med å få inn signal, alt er plugga i, men får berre inn P1. Jeg prøver å finne litt ut av det der med radioen, det er noen som plages med radioen. Slik jeg har skjønt det, så må man ha en slik radio-aktiverings-forsterker-dings, selges bla annet hos torshov bilrekvisita til 99kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkab88 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Noen andre enn meg som har problemer med Bluetooth talekvalitet? Jeg hører perfekt den jeg ringer, men den jeg ringer hører en konstant skurre-lyd. Har forsøkt både intern mic og medfølgende ekstern mic. Har også prøvd en annen jack-mic uten hell. Kan det være en jord feil eller lignende? Alt annet ved Dynavin funker helt topp for meg, bortsett fra dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 noen som har hørt fra stoppie_master? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Noen andre enn meg som har problemer med Bluetooth talekvalitet? Jeg hører perfekt den jeg ringer, men den jeg ringer hører en konstant skurre-lyd. Har forsøkt både intern mic og medfølgende ekstern mic. Har også prøvd en annen jack-mic uten hell. Kan det være en jord feil eller lignende?Alt annet ved Dynavin funker helt topp for meg, bortsett fra dette... Lyden på min er bra i bilen min, men den jeg prater med hører ofte litt støy, men hører fint hva jeg sier. Lydkvaliteten er ikke like bra som den originale BMW telefonen though.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Litt interessant lesing om Dynavin med Android, vet ikke om det har vært postet før... http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=839753 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Bare synd at Navigering med Google maps ikke funker i Norge enda. Alternativet er vel kanskje Co-Pilot eller Navigon, men de koster litt penger. Man kan også prøve ut Waze for Android/iOS, men da må man regne med og måtte "tegne" litt selv hvis du bor utenfor de mest folkerike stedene. Har testet Navigon for Android og den fungerer ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Man kan bruke Sygic drive på Android og det er omtrent som Tomtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Dersom Dynavin starter å bruke Android på spilleren sin, burde det kanskje være mulig å legge inn dette selv senere om man kjøper dagens versjon? Hadde jo vært praktisk. Har lyst på både denne spilleren og nye høyttalere osv, men akk lommeboka har bare møll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Heisann! Er det ingen i hele Norge som klarer å skaffe Dynavin V5 spiller til e46 ? Har betalt og ventet på Greenline nå i 2 måneder, så det er ikke noe håp for dem vertfall! Mvh Tor Petter Sprauten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Heisann! Er det ingen i hele Norge som klarer å skaffe Dynavin V5 spiller til e46 ? Har betalt og ventet på Greenline nå i 2 måneder, så det er ikke noe håp for dem vertfall! Mvh Tor Petter Sprauten Høres utrolig rart ut... Jeg har fått god service og oppfølging av Jan-Thomas (Stoppie_master) Prøvd å ringe 47249678 eller 47249660 ? Det er mobilnummerne deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 er ikkje Stoopie_master sin feil. Dynavin er lagd i parti noe som gjer at visst du bestiller ei stund etter at eit nytt parti har blitt lervert så kan det gå ei lita stund før det kommer igjen. tar ca i mnd pluss venteliste. det var verre i starten når det var 3mnd venteliste...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Dersom Dynavin starter å bruke Android på spilleren sin, burde det kanskje være mulig å legge inn dette selv senere om man kjøper dagens versjon?Hadde jo vært praktisk. Har lyst på både denne spilleren og nye høyttalere osv, men akk lommeboka har bare møll Hei. Jeg venter nå på min Dynavin med Android fra Jeff på e46fanatics. Etter hva jeg har lest meg frem til kommer det ikke til å bli mulighet for å bytte til Android på windows ce versjoner av spilleren, da denne nye android spilleren han ny harware som erstatter windows hardwaren som sitter i spilleren nå. Dette er det ikke noe Dynavin får gjort noe med så lenge Android ikke støtter harwaren som sitter i windows versjonene. Gleder meg som en unge til og få denne nå. Blir spennende og se hva jeg får hentet ut av enheten. Hilsen Are Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 OK, om hardwaren endres er det ikke så lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå