Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For de som ønsker tomtom på dynavin, er en DIY ute på forumet her, er bare å søke etter den :)

Snakket med Jeff i USA og det var planer om en android til E39 men ikke før til høsten så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har litt lyst på en selv om jeg fikk V5 innstallert i kjerra for bare 2mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte min Dynavin til E46 i dag, og det ser lovende ut. Men det er en ting jeg sliter litt med.

Finnes det ikke mulighet for å la spilleren stå i "Main Menu"- vinduet...?

Det som skjer nå er at når jeg bruker ryggekameraet, og trykker "Mode" for å gå tilbake til Main Menu etterpå, så går den tilbake til ryggekameramodus etter et par sekunder. Det samme skjer når jeg benytter de andre funksjonene. Hører jeg radio og trykker på "Mode" for å gå til Main Meny, så går den tilbake til radio etter få sekunder. Det er litt irriterende.

Er det noen mulighet for at spilleren kan stå i Main Meny i stedet for å holde på å returnere til sist brukte modus...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mode er vel for å bytte mellom innganger.. skjønte ikke helt hva du mente :\

"Mode" er en tast på Dynavin-spilleren som sender deg tilbake til hovedvinduet (hoved grensesnittet). Trykker den og kommer tilbake til "scratch", men etter noen få sekunder så går den igjen tilbake til siste aktivitet som f.eks. iPod, Radio, Navi eller Ryggekamera...

Så det jeg lurer på er om det er en innstilling som gjør at jeg forblir i hovedvinduet, og ikke returnerer til siste aktivitet hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså når jeg trykker på Mode på min spiller, Dynavin V5, så bytter jeg mellom AUX, DVB-T, CD, USB, osv.

Da blir den der. Tror du har en feil på spilleren din jeg?

Jeg veit hvorfor den gjør sånn.

Sweet BMW du har en gammel software på spilleren din. Dynavin har lansert en ny software som fikser noen småbugs i forbindelse med Dynavin Android. I denne softwaren har mode knappen blitt byttet til og vise hovedmenyen.

barca4Ever har den nye softwaren, men denne skal ikke være kritisk for folk som ikke har Android versjonen.

Står litt om det i forumet jeg har linket til i Dynavin Android tråden her inne, men den er på snart 60 sider så jeg husker ikke akkurat hvor jeg leste det.

Hilsen Are Kim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm er ikke det litt teit da a? :P

Kunne du PMa meg med akkurat hvorfor de har bytta og hva annet som har skjedd eller prøvd og finne link til ny software så jeg kunne lest litt om det? Jeg har bytta en firmware allerede fra Dynavin forumene til å ha BMW logoen der i stedet for dynavin og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...