OddaBMW Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Det med Autopass sliter eg og med, hilke utstyrskode har klimakomfort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 S358A Climate Comfort windscreen heter på e39 i hvert fall. Jeg har da bombrikke og det virker aldeles utmerket. Den er såklart montert oppe der hvor det er felt for slikt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik56 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Sier du det? Hvordan ser feltet ut, og hvor er det på din rute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Feltet er uten denne solskjermingsfilmen, oppe til høyre for regnsensor var det en fin plass til bombrikken. Du ser utsparingen i ruta om du ser litt godt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Gammel tråd, men prøver meg. Noen som har funnet plassering for autopass på e90/e91 med slik frontrute. Klarer ikke se noen utsparing. Nå forstår jeg i hvertfall hvorfor jeg aldri fikk lys på autopassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Uten at jeg har en e9x med klimakomfort rute på, så vildet overraske meg om det ikke var et felt i området rundt regnsensor/ på øversiden av bakspeil. Slik er det på e39 og e6x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Har kikket og klarer ikke se noe utsparing. Viille overraske meg og. Har tatt bilde av bilen med polariseringsfilter og da blir hele ruten lilla (slik slike ruter blir) uten at jeg kan se noe felt som ikke er lilla. Mulig det sorte feltet på ruten over/rundt speilet? Skal teste dette ved neste passering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Funker den ikke gjennom ruta selv med dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Har en slik frontrute på min 1-serie også. På min kan jeg se utsparing helt oppe ved siden av regnsensoren. Sendt ifra min Experia Z2 Tab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Her er min E38 også. Ser lett det er utsparing på begge sider av regnsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå