jeanpaul Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Hei! Det falt på en Saphir Sort 1-Serie M-Sport med Bostonskinn Lemon interiør. Modell: E87 LCI Gir: 6-trinns Manuell År: 2011 Farge: Safirsort Metallic Interiør: Boston Skinn Lemon Ekstrautstyr: - Auto Start Stop Function - Brake Energy Regeneration - Servotronic - Runflat dekk - M Sportspakke - Bortfall av sportsunderstell - LM-Felg Dobbeleke 207 M RFT 1 - Shadow Line - Sportsseter foran - Interiørlister i glaciersølv - Tåkelys - M Sportsratt i skinn - Individual Antrasitt taktrekk - Elektriske vindushevere bak - Skipose - Oppvarmbare forseter - Lyktespylersystem - Xenon - USB-audio grensnitt - Utvidet tilkoblingsmulighet for mobil - Business/ kommunikasjonspaket - Elektriske setejustering - Navigasjonssystem Business - Forberedelse for mobiltelefon - Harman Kardon høytallersystem - Comfort i Komb. Med M sportspakke - Multifunksjonstaster på rattet - Automatisk avblendbart innv. S - Park Distance Control (PDC) bak og foran - Regnsensor - Cruise control - Lyspakke - Advantage Edition - Midtarmlene foran - Oppbevaringspakke - Klimaautomatikk - Bostonskinn Lemon Mods - Carbon diffuser Folie - Carbon speilhus Folie - Performance pedaler - Performance fothvil - Solfilm 25-30% - Sport antenne - H8 LUX angel eyes - Blackline baklykter - Bagasjeromsmatte - Klar sideblink - Klar blinklys - Lamin-X Smoke front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Sykt pent interiør det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Ser jo bra ut dette! Interiøret var veldig smakfullt og litt ut over det "vanlige"! Men noen bilder av hele bilen hadde jo ikke gjort noe da! Er diffusoren kledd med Karbonfilm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Bilder av hele bilen, takk ? Interiøret var fint, da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Bilder av hele bilen, takk ? Interiøret var fint, da ! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Takk, takk Diffusoren og speil er kledd med Karbonfilm fra 3M, betalte 1500,-. Det var et bedre alternativ enn å betale 14000,- for ekte vare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Og jeg vet at felgene er ikke så pene, neste år bruker jeg de 17" M som kom med bilen for vinteren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 1500,- for folie er helt klart bedre enn den syke prisen BMW tar for Performance diffusoren. Synd det ikke finnes noe godt ettermarkeds alternativ til E87..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 1500,- for folie er helt klart bedre enn den syke prisen BMW tar for Performance diffusoren. Synd det ikke finnes noe godt ettermarkeds alternativ til E87..! For ikke å snakke om ni lapper for takspoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Skal du selge dei som står på nå? Jeg er på jakt etter noen felger som jeg skal ha som vinterfelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Felgene og dekkene skal jeg selge på slutten av sesongen, hvilken pris tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 1500,- for folie er helt klart bedre enn den syke prisen BMW tar for Performance diffusoren. Synd det ikke finnes noe godt ettermarkeds alternativ til E87..! Det finnes i tyskland på denne siden, http://www.insideperformance.de/onlines ... anguage/en dette er jo rimeligere enn original mens synes opplegg for 4 eksos ble for mye for min del. Hva synes du? Er det noe vårmønstring her i Bimmer Klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 BMWCCN Har vårmønstring på Vallehovin i slutten av April vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 OI..!! Dette må være det lekreste interiøret jeg har sett på en ener, NOENSINNE!! Utrolig pen bil, og jeg liker planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 OI..!! Dette må være det lekreste interiøret jeg har sett på en ener, NOENSINNE!!Utrolig pen bil, og jeg liker planene dine! Tusen takk kanskje ikke det mest praktiske, jeg må nok bruke impregnering. Fikk levert fra Tyskland idag snap in-adapter til iphone 4 med musikk, har problemer med at det ikke kommer noe lyd når jeg spiller musikk, hmm, må nok ta meg en tur til BMW imorgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå