S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Synes den nye fronten er helt fantastisk! linjene på bilen sett fra siden er bare nydelige, og personlig synes jeg det virker som den tverre fronten (alá E34) er på vei tilbake. Hadde vært gøy om de fortsatte "trenden" så vi fikk sen en moderne sharknose bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Den tverre fronten (sharknose) er en del av BMWs nye designelement. Dette ser man tydelig på samtlige nye modeller hva gjelder konseptbiler og produksjonsbiler.. Det eneste jeg ikke er særlig begeistret for er at panseret slutter før BMW merket. Det var en langt mer elegangt løsnining på E46, E39 og E38 (++) hvor grillen fulgte med panseret og på E60/E61 og E90/E91 (++) hvor panseret sluttet i kant med grillen.. Foruten om en bagatell som dette er BMW virkelig på rett spor om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Det eneste jeg ikke er særlig begeistret for er at panseret slutter før BMW merket. Det var en langt mer elegangt løsnining på E46, E39 og E38 (++) hvor grillen fulgte med panseret og på E60/E61 og E90/E91 (++) hvor panseret sluttet i kant med grillen.. Foruten om en bagatell som dette er BMW virkelig på rett spor om dagen.. Helt enig med deg Salty, men syns egentlig det var litt styggt, men smaken er jo som baken.. EDIT: Tror du det er noen grunn til at de har gjort det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 dette er en grom bil som man godt kunne tenke seg ha i garasjen ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 For en fantastisk fin bil. BMW har virkelig truffet spikeren på hodet med F10. Men skulle jeg brukt 1 million på bil, tror jeg det hadde blitt en E60 M5 eller E92 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 må nok i vei og sikle å se litt næmere på denne bilen en dag;) selger mange gromme biler han Bjørn;) ligger flere god biter på nettsidene deres, www.loadedcars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Noen som vet hvordan F10 er å kjøre kontra E6x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 http://www.loadedcars.no/portfolio.php For en gromliste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttorp Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 de har mye fine biler der ja A5`n er jævla fin Har dessverre ikke de felgene som er på bildet der lengre da, de ble ødelagt under transport fra et treff der var på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 For en fantastisk fin bil. BMW har virkelig truffet spikeren på hodet med F10. Men skulle jeg brukt 1 million på bil, tror jeg det hadde blitt en E60 M5 eller E92 M3. +1 Det blir også mindre verditap. Selv om denne var skamtøff, så er det dog "bare" en 525 om 1-3 år. Og da ligger den fort rundt halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Det er interessant å se hva BMW nå tilbyr for de som bestiller ny F10 idag. Bilen har endelig fått individualprogram og det er mye nytt utstyr og kombinasjoner som nå kan bestilles. Endelig kan bilen også bestilles med skinntrukket dashbord - uten noen form for å bestille noe Individual utstyr.. F10 begynner definitivt å bli skikkelig gjennomført i forhold til hvordan de første versjonene av F10 var.. Noen som vet hvordan F10 er å kjøre kontra E6x? Jeg liker både E60/E61 og F10/F11, men jeg opplevde den nye modellen som mer kompakt og gjennomført. Fin og presis i både M-understell og EDC. Mulighetene for EDC på F10/F11 er helt fantastisk med regulering av bilens chassi etter forhold og ønsker. Den oppleves som bedre isolert og i så måte mer komfortabel. En F10/F11 bør etter min mening prioriteres med EDC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Aner jeg en forsiktig shark nose her?? Er den på vei tilbake? Akkurat den tanken slo meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå