Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå er jeg ingen ekspert, men det der så veldig ut som bakhjulstrekk...

Det er bakhjulstrekk! Den dagen kommer forhåpentligvis aldri da M GmbH bestemmer seg for å utstyre sine biler med firehjulstrekk..

Skrevet

Jeg vet at du ikke kalte meg kverulerende (du sikta til Erebus), men av en eller annen grunn er det greit for deg å si at andre er det, med nedlatende insinuering.

Er ikke vi i en åpen diskusjonstråd nå? Jeg tar opp de svarene jeg mener jeg må kommentere, verre er det ikke.

Forøvrig var det greit for deg å ikke svare på min kommentar om teknologi? At Panamera Turbo er "så" overlegen en hel modell gammel M5...

Jeg beklager at jeg ikke har hatt tid til å svare deg før nå. Først og fremst synes jeg at vi skal fokusere på diskusjonen og ikke på hvem som sa hva til hvem i et bestemt innlegg. Min kommentar var ikke til deg og jeg har flere ganger forklart hva jeg mente til Erebus og dette har han godtatt. Dette er innenfor rimelighetens grenser og får holde for alle parter.

Jeg har stor respekt for dine og Erebus' kunnskaper når det gjelder biler og vi får alle sammen mest ut av vår felles interesse ved å være åpne og mottagelige for hverandres kunnskaper og holdninger selv om vi er uenige.

Jeg mener at Panamera Turbo på de fleste områder er overlegen E60 M5. Porschen er nyere enn BMW´en, den er vesentlig større og den har 4x4. På den annen side er det ikke så mye å sammenligne med når det gjelder Panamera Turbo og her inne er E60 M5 mest relevant. E60 M5 klarer seg heller ikke dårlig i sammenligningen og bare det er er meget bra synes jeg... spesielt med tanke på BMW´ens alder.

Jeg kom forøvrig til å tenke på et annet eksempel der Porsche rullet ut de store kanonene. Cayenne Turbo hadde til å begynne med 450 HK og klarte bl.a 0-100 Km/t på 5,6 sekunder. Cayenne Turbo S fikk 520 HK og var vesentlig hurtigere. 70 HK ekstra hestekrefter er kanskje ikke så mye idag, men i 2006 var dette en reell effektøkning. Jeg tror derfor ikke at effektøkningen på 120 HK når det gjelder 997 GT2 RS vs 997 Turbo (og 90 HK når det gjelder 997 Turbo S) er enestående. Vi går helt sikkert en spennende fremtid i møte... :)

Beklager at jeg var furten og.

Skrevet
No Shit Sherlock

Kommentaren min var ment å være litt humoristisk. Ironien i det hele er at det faktisk var DU som skrev følgende på side 1 i denne tråden: du ser vel på kjøringen at den videoen ikke er rwd!

Den dagen kommer forhåpentligvis aldri da M GmbH bestemmer seg for å utstyre sine biler med firehjulstrekk..

Eeh, hva med X6M og X5M...?

Skrevet
No Shit Sherlock

Kommentaren min var ment å være litt humoristisk. Ironien i det hele er at det faktisk var DU som skrev følgende på side 1 i denne tråden: du ser vel på kjøringen at den videoen ikke er rwd!

Den dagen kommer forhåpentligvis aldri da M GmbH bestemmer seg for å utstyre sine biler med firehjulstrekk..

Eeh, hva med X6M og X5M...?

Ja, de glemte jeg visst. Er det M-biler? :wink:

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...