Gå til innhold

Martin's førstebil. E34 525iA


 Share

Anbefalte innlegg

trenger fortsatt mer senk :D 50 eller 60 hadde vært fint. eller coilovers da. jeg har det på min. fin og lav..

Helt enig. Ble lavere mn ikke på langt nær lav nok.. :P Åssen coilovers har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de kun har koenigsport inne hos rbtuning nå. de koster litt mer enn highsport. koenigsport koster 9700. vil tippe highsport vil lande på 8000. men trur rbtuning skaffer ett merke som heter d2 også.

har mere å gå på høyden. 20mm forran og 40mm forran. men dette var det laveste jeg fikk godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva høyden under er. eneste kravet på bt her var at jeg kom meg over bremsetesteren de hadde innom porten. tok nedi der men han sa ikke noe på det :D skulle justert den litt ned bak da så det blir likt. men er jo godkjent slik så tror ikke jeg gidder noe pes med bt og i.o.m. at jeg har kompressor osv så er det bare å spør om trøbbel i kontroller osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo veldig bra ut! :) fant du noe om hvor lavt de senka? Klarte ikke å finne det jeg :P

Et spørsmål:

Må jeg bytte kjørelysbrytern for å kunne kjøre park og tåke når jeg ettermonterer tåkelysbryter?

Rele og ledninger var orginalt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått tatt noen bilder :roll:

Uten for hos pappa i Oslo med det nye skiltet :) (Politiet har det nå :P )

9nflqm9acx1jkoau9od9.jpg

På vei inn i Nord-Norge på tur hjem.

cb9gcp0ys1vj9wlmipyd.jpg

45vz8h0w00bwebf6o3ih.jpg

Bilde av rusta som er tatt bort. Har kjørt sånn i hele sommer #-o Så jeg fant ut at det var på tide å gjøre noe med det!

6xutvc2x022cjncqtdup.jpg

gvo7qhm2fxt2fsqbjl5d.jpg

mvyx5qkpxn25gn8lyump.jpg

2fxlhnwfwp33oj10nmlu.jpg

Må bare beklage stygge bakfelger men de som skal være der er på vei fra gs bildeler. De ødela dekket så da ble det reserveløsning.

Og ja, det er mobilbilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • gnilb changed the title to Martin's førstebil. E34 525iA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...