gnilb Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 trenger fortsatt mer senk 50 eller 60 hadde vært fint. eller coilovers da. jeg har det på min. fin og lav.. Helt enig. Ble lavere mn ikke på langt nær lav nok.. Åssen coilovers har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 fk highsport jeg. ligger endel bilder på side 3-4 i si signaturen min .. litt stivere å kjøre med selvsagt men ikke ille! koster litt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Veldig pen høyde det der Mye ligger coiloversa på a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 ser de kun har koenigsport inne hos rbtuning nå. de koster litt mer enn highsport. koenigsport koster 9700. vil tippe highsport vil lande på 8000. men trur rbtuning skaffer ett merke som heter d2 også. har mere å gå på høyden. 20mm forran og 40mm forran. men dette var det laveste jeg fikk godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Det koster litt ja.. Skulle gjerne hatt coilovers! Da har du jo mulighet til å gjøre den skamlav og ubrukelig Er det 11 cm du har til laveste punkt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 vet ikke hva høyden under er. eneste kravet på bt her var at jeg kom meg over bremsetesteren de hadde innom porten. tok nedi der men han sa ikke noe på det skulle justert den litt ned bak da så det blir likt. men er jo godkjent slik så tror ikke jeg gidder noe pes med bt og i.o.m. at jeg har kompressor osv så er det bare å spør om trøbbel i kontroller osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 kom over noe greier her mens jeg letet etter noe annet hørtes billig ut! http://www.gotsmoked.no/tuningshop/deta ... sef=hcccfp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Det så jo veldig bra ut! fant du noe om hvor lavt de senka? Klarte ikke å finne det jeg Et spørsmål: Må jeg bytte kjørelysbrytern for å kunne kjøre park og tåke når jeg ettermonterer tåkelysbryter? Rele og ledninger var orginalt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Maa si du har en flott bil du og med en meget passelig farge til E34 Maa ogsaa si jeg mesunner motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takk Ja, det trekker godt men skulle gjerne hatt manuell Når du har kommet deg oppover så kan du få se på bilen også kan vi jo kjøre en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Det hoeres bra ut Tenker som sagt i min egen traad paa aa ta med bilen opp om den ikke selges, saa kommer det enda en E34 til bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Det hadde vært konge Er bare en E34 her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Selger forsterkerne mine viewtopic.php?f=15&t=198395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Endelig har jeg fått tatt noen bilder Uten for hos pappa i Oslo med det nye skiltet (Politiet har det nå ) På vei inn i Nord-Norge på tur hjem. Bilde av rusta som er tatt bort. Har kjørt sånn i hele sommer Så jeg fant ut at det var på tide å gjøre noe med det! Må bare beklage stygge bakfelger men de som skal være der er på vei fra gs bildeler. De ødela dekket så da ble det reserveløsning. Og ja, det er mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Der står jo E28'en i bakgrunnen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå