PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ser unektelig stilig ut og kunne variere litt...og Umnitza er jo kjent for knallprodukter(?).. Noen som vil kjøre gruppebestilling til denne siden av dammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Kunne vært gøyalt. Hvor mye ligger de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Har ikke prøvd multicolor men har samme ringene bare i 6000k. Helt råe ringer, lyser bra i dagslys også 60 led pærer i hver ring Bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ser for meg at det der ikke helt faller inn under hva som er lovlig innen lysbruk på bil. Men var jo litt artig og harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Kan jo bli litt morsomt i kontroll: "...jeg ser du har blå parkeringslys" "Neida, fine og gule de!" For min del ser jeg ikke helt hvorfor jeg skulle bry meg om å justere fargen. Kanskje for 6-7 år siden, men ikke nå lengre. Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 vel, hvis den kan endres farge på er det jo bare å skifte til hvite/blå hvis purken kommer ? klart råner man rundt time etter time med rosa lys i ringene kan man takke seg selv om man blir stoppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hvordan justeres de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kny: sweet, hva er prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Sikker på at de ikke skifter av seg selv etter 2-3 sekunder? Har selv Umnitza Orion V2 LED angel eyes og kan si meg knallfornøyd med produktet Edit: Nei du har rett, det kan styres med fjernkontroll! http://umnitza.com/umnitza-predator-ori ... -5632.html "4 total modes * individual color selected (red/green/blue/yellow/amber/white/blue-white/purplish) * individual colors fade between each other * individual colors blink between each other * locked in WHITE Mode selection is done by switch, with lock out control for white mode (2 button) " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Var morro første gang jeg så de. Andre gang; Meh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleand14 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 får du multicolor som passer på e90 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå