Gå til innhold

Lyst til å skrive artikler/nyheter for bimmers?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes hvertfall å sette pris på korrekt og riktig norsk ved artikler. Er dessverre mye skrivefeil der ute. Greit å holde en viss standard over det som blir skrevet ned. Blir å gjenta flertallet her inne, men jeg finner Fredrik som en seriøs skribent og uten tvil Saltkjelen med en stor genuin BMW interesse og seriøsitet.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som de fleste vet har det vært ganske dødt på sidene med unntak av forumet og kalenderen det siste året. Har nå planer om å få litt gang i ting igjen, og vurderer å få på plass artikkel/nyhetsseksjonen vi hadde før. Nå blir det ikke inne i forumet, men på egne sider, og presentert på forsiden i tillegg. Alt kan gjøres via et webgrensesnitt mye som en enkel Word-variant (f.eks. Wordpad for de som kjenner til den), så de fleste skal kunne klare dette. Der kan det og legges inn bilder.

(Det er også mulig å legge redigere HTML direkte i denne editoren, så de som har litt mer kjennskap til slikt kan gjøre det direkte i HTML eller lokalt på egen maskin og lime inn koden om det foretrekkes.)

Forutsetninger er interesse for BMW og bimmers.no og OK skrivekunnskaper (liker ikke for mye skrivefeil). Det kan også hende at en kan få presseakreditteringer til diverse events (om det dekkes for bimmers). Har hatt det på noen store messer selv, så det burde la seg gjøre igjen om noen har lyst til slikt. Men vi begynner enklest mulig, f.eks. ved å skrive noen små nyheter om ting som foregår i BMW-verdenen. Jeg har iallfall hatt tilgang på BMW sitt pressesenter med titusenvis av høyoppløselige bilder, og dette er også der pressemeldinger med bilder og info om nye modeller kommer aller først. Håper det fortsatt lar seg gjøre å skaffe tilgang der, men det får vi se på etterhvert.

Noen som kunne tenke seg å prøve litt på dette?

Jeg har drevet Autobloggen.net i snart 4 år på egen insj. Jeg kunne eventuelt bidra med noen BMW video innlegg?

Her er noen av videoene: http://www.autobloggen.net/?page_id=2121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På Baatplassen.no så har de noe så genialt som "Erfaringsdatabasen" hvor folk deler sine erfaringer om båtene de har hatt med bilder og tekst! Hadde vært artig å fått til noe liknende her med med mye av det klientellet her inne så hadde det vel bare blitt ett salig rot

Her er iallfall hvordan Baatplassen har lagt det opp:

http://baatplassen.no/i/page/erfaringsd ... rocco-r853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å gå inn på Bilder & filmer / Show-off eller BMW-prosjekter for å finne vår erfaringsdatabase. ;)

Båtplassen har et veldig rotete forum, med få oppdelinger. Dette gjør det hensiktsmessig å ha en slik tråd.

Samt at det blir egentlig litt annerledes med en båt, enn en bil.

Vi ville jo f.eks fått 6000 tråder på 320d og 1 stk på f.eks 850i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Synes Marius2002 kunne fått lov til og prøve seg på dette emne, han virker som en ryddig person med god oversikt!

Som sagt er Fredrik en vinner når det gjelder nyhetsbrev, han har også ord med meninger, og ikke bare vås som mange her inne har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Jeg vet at jeg forøvrig er ganske fersk på dette forumet, og ikke er mannen som har mange hundre innlegg.

Jeg har heller ikke noen bil jeg pr. dags dato vil vise frem som kan bevise at jeg er den ultimate BMW entusiast som mange her på forumet.

Jeg kan alltids informere med at jeg sitter med en e30 325 coupe som jeg pusler med når jeg ikke triller barnevogn, og når barnevognen står sitter jeg mange timer på forumet her og leser om hva folk driver med og prøver og holde meg oppdatert.

Jeg ser på meg selv som en person som er god til og formulere meg, og har ett greit ordforråd. Derav kunne jeg tenke meg og melde interessen om og være med og skrive litt for Bimmers.no.

Jeg ser på dette som en interessant oppgave til og holde meg selv, og andre litt oppdatert, samt gå inn i litt dypere historie.

Jeg har gjort dette før og gått grundigere til verks på andre bilmerker, og laget presantasjoner på andre biler som jeg kan referere til.

Melder bare min interesse, så får dere gjøre opp en mening om dere ønsker og benytte dere av den eller ikke :)

Jeg kan også forøvrig kontaktes på mail,

adresse kan gies ved personlig kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...