Tooris Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 har en e39, lurer på å lakere listen rundt om bilen til samme farge som bilen?. hva syntes dere?. og tenkte bare å lakke dem selv har fått tak i samme lakk og sånn?. Moderatoredit (R Andersen); Jeg endret overskriften din til noe mer passende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Eg hadde Oxford grønn E39 før, med lakkerte lister. Mykje finare med svarte lister uten kromkant. Eg kjøpte m-lister til min men rakk aldri å montere pga bilen blei solgt før eg kom så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 gamlebilen var oxfordgrønn. meget pen farge. savner den. synes svarte lister brøt av pent på den jeg. trur grønne hadde blitt litt rart.. prøv å photoshoppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 gå for shadowline lister, ikkje lakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 hmm, ikke lakere listene altså?. så det på en e46 i dag men det var rød metalic fint på den men ikke på min kanskje. har et bilde som jeg legger ut så bare si sin mening:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hmm, siden du sa lakkering, du mente listene nede på dørene ja? eller tenker du på chrome listene rundt vinduene? isåfall, monter folie på de. blir nok pent med shaddowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Jeg har samme farge på min med sorte Lister + Shadowline Lister og tror ikke jeg kunne tenkt meg å hatt listene i samme fargen som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 jeg tenker på listene som er rundt på dørene nede og framfanger og bakfangeren?. listene rundt vinduet vill jeg ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå