RemiE39 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Er en ting jeg lurer på. Er det noen som hvet hvorfor bmw har versting bilene fått navnet M?? Er bare litt nyskjerig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 står for Motorsport division Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 M står får M-technik \Motorsport, var vel et datterselskap som satsa på racing på 60tallet som produserte de først M bilene. var vel en 3.0 csl vs jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 takker Da er grublinga mi over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 står for Motorsport division du tar nok feil der gitt! er ikke Motorsport division "///M division" er de som laget mtech utgaver av vanlige Biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hehe, tenkte alltid at M sto for motorsport jeg... I disse dager står det mest for Marketing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hehe, tenkte alltid at M sto for motorsport jeg... I disse dager står det mest for Marketing! Se... der er jeg 100% enig med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hehe, tenkte alltid at M sto for motorsport jeg... I disse dager står det mest for Marketing! Se... der er jeg 100% enig med deg... De fleste som ikke Har M sier så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 De fleste som ikke Har M sier så Ikke vær så nærtagende da... det er en spøk med et alvorlig tilsnitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Dirtydicky, vi snakker om nye M-biler med 4WD, turbo og vekt innpå 2 tonn.. Gamle M-biler som din E36 er naturligvis ikke innebefattet i marketing-påstanden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 hehe, tenkte alltid at M sto for motorsport jeg... I disse dager står det mest for Marketing! Se... der er jeg 100% enig med deg... Hehe +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hehe tok meg nok ikke nær av det! M-tech biler skal jo være slik er jo look alike fra de skikkelig børsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 jo men for meg er M-sport bakhjulsdrift og selvpustende motorer... måtte emisjonskrav dø langsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ekte ///M er noe eget, selv om det har blitt noe utvannet med de siste traktorene..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Man får jo 316 / 318 ///M ... M-merket er meeeget utvannet, spør du meg... Ingenting under 2.5L skulle kunne kjøpes i M-utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå