BMW-Coupe Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Gratulerer med de feteste felgene du kan ha på en BMW! (I mine øyne) Ta flere bilder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det ser fett ut! Du må ta flere og bedre bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det så helt perverst ut! Kom med flere bilder NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Jess, nå snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Takker folks. Bedre bilder blir det, men var for opptatt til at det ble før kvelden kom. Vanskelig pga dårlig vær er det også.. Men her er iallefall et par dårlige til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Håper du har låsebolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Dette ble helt perfekt:) hva er de magiske mål? Gratulerer med perfekt turing.. Nye gode bilder i turing tråden takk;) får glatt min stemme;) har foresten tatt hintet å tatt av lyktesenkerne på begge mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Målene på felgene er 9,5x18 ET13 og 11x18 ET19 Ble nesten fortvilet når jeg fikk på bakhjula, da Michelin-dekkene er mye breiere i forhold til samme dimensjon fra Hankook. Det vil si at jeg må valse en god del, og felgkanten forran tar nesten inn i fjærbeinet, pga at spacerene jeg har ikke passet felgene fra ac av en eller annen grunn. På den annen side ble bilen helt konge å kjøre med litt mindre felg. Nesten komfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kler disse mye bedre enn de gamle! Hva slags dekkdim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Digger bilen din, og ikke minst felgene!! Har slike selv og superfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Du må ha nye grøftere me for en bil... 10 av 10 mulige fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Du må ha nye grøftere me for en bil... 10 av 10 mulige fra meg nei men fader jakob, grøftelysa var da nye får bare et par måneder siden. Dogga ned fra første dag. Bilen blir ikke brukt i vinter, likevel om den fikk vinterhjul og øket markklaring i går. Har faktisk et ekstra sett nye grøftere i deleboda, men får prøve å demontere de som sitter der, og tørke dem. Nytt panser ligger hos schmiedmann og venter. Orginalt selvfølgelig! neste år kommer jeg sterkere tilbake, lavere, og med valsede hjulbuer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Rått! Ble helt riktig på E39. Litt kjedelig å få de rett før vintersesongen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ta ut tåkelysa og del dem og tett skikkeli.. Di uorginale har en tendenss til å ikke tette godt nokk.. Å skru dm av i extremt regnnvær og vasking;) di orginale dugger ikke da:) bblir det dobbel exsos osv i løpet av vinteren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 blir eksos og valsing, i tillegg til noe oppfreshing av lakk i vinter. Nytt panser og litt småtteri, og jeg har veldig lyst på en diskret toning av alle rutene mine. grøftelysene som sitter på er også orginale jakobm5. eneste det ikke står BMW på på bilen er frontleppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå