Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Målene på felgene er 9,5x18 ET13 og 11x18 ET19

Ble nesten fortvilet når jeg fikk på bakhjula, da Michelin-dekkene er mye breiere i forhold til samme dimensjon fra Hankook. Det vil si at jeg må valse en god del, og felgkanten forran tar nesten inn i fjærbeinet, pga at spacerene jeg har ikke passet felgene fra ac av en eller annen grunn.

På den annen side ble bilen helt konge å kjøre med litt mindre felg. Nesten komfortabel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du må ha nye grøftere me for en bil... 10 av 10 mulige fra meg :D

nei men fader jakob, grøftelysa var da nye får bare et par måneder siden. Dogga ned fra første dag. Bilen blir ikke brukt i vinter, likevel om den fikk vinterhjul og øket markklaring i går. Har faktisk et ekstra sett nye grøftere i deleboda, men får prøve å demontere de som sitter der, og tørke dem. Nytt panser ligger hos schmiedmann og venter. Orginalt selvfølgelig! :)

neste år kommer jeg sterkere tilbake, lavere, og med valsede hjulbuer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut tåkelysa og del dem og tett skikkeli.. Di uorginale har en tendenss til å ikke tette godt nokk.. Å skru dm av i extremt regnnvær og vasking;) di orginale dugger ikke da:) bblir det dobbel exsos osv i løpet av vinteren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir eksos og valsing, i tillegg til noe oppfreshing av lakk i vinter. Nytt panser og litt småtteri, og jeg har veldig lyst på en diskret toning av alle rutene mine. :)

grøftelysene som sitter på er også orginale jakobm5. :) eneste det ikke står BMW på på bilen er frontleppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...