Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Gleder meg til neste sesong med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 det gjør jeg også Jørgen. Er liksom igjen den morsomme finpussen nå, i tillegg til modsa jeg har planlagt. Få en fagmann til å valse, så jeg får beholde utseendet av den orginale hjulbuen deriblandt. morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ser den ja Har planlagt en del selv til våren, så jeg gleder meg. Mye er allerede innkjøpt, men i fare for at du knekker koden på hva det er, så tør jeg ikke legge ut noe Liker tanken med å beholde utseende Det er litt av sjarmen (synes jeg), at man tar den helt ut, men følger den røde tråden hva orginalitet angår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 det begynner vel å bli lett å gjette seg frem jørgen, for det er vel ikke mye du kan oppgradere før du begynner å nedgradere da. En ting du skulle ønske har du jo allerede nevnt. Jeg har fire eller fem ting jeg tror det kan være, men lenge siden jeg har vært på tråden din så det er mulig to av tingene allerede er gjennomført.. og her er ingen tvil. Min bil skal fortsette å være en orginal E39. Med unntak av eksos og div som er fra M5. Er litt betenkt med hva jeg skal gjøre med bagasjedelene som er gråe orginalt i M, og stasja som er orginal sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Sant nok! Alltid noe man har lyst på Ond sirkel det der... Kan hende noe er gjennomført, vet ikke når du var innom sist.. Høres bra ut.. Du har styring på hva du gjør... M5 er også orginalt, så synes ikke du skjemmer bilden med updates derifra Hmm, alt det andre er vel sort, så kanskje bare kjøre sort fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 joda, alt i bagasjen skal jo bli sort. Men jeg må evt få tak i samme stoff som det orginale i sort om jeg skal få trekt det om. Det er litt av problemet. Mulig jeg gjør opp igjen frontfanger i vinter, så frontleppa blir sammenføyet med resten av frontfangeren. Får se hvor meningsløst mye mer penger jeg koster på den. Lysten er jo der, men det er jo en helt vanlig stasjonsvogn. Funderer på annen farge på senterne på rennsportene også.. Kunnetenkt meg en litt mørkere gråfarge.. Edit; Det kommer en rekke godbiter i posten fremover, både nytt og brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Peiling på gokjenning av felger du? Hva skal til osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Alt som skal til er TuV papirer på de aktuelle felger til den aktuelle bilmodell. Har du ikke TuV papirer så kan du evt høre med GS eller BMW Norge om de går god for den aktuelle størrelsen og evt forskjellen foran og bak. Det står også i kjøretøy-forskriftene at det skal ikke stikke utenfor skjermens ytterste kant, og det skal være en viss frigang i mm til fjærings-komponenter ved full innfjæring osv.. Dette er de beskjedene jeg fikk når jeg prøvde å godkjenne mine felger på bilen min uten de riktige dokumentene til min bitype. Føler at dette er et tema der du kan få mange forskjellige svar fra de forskjellige kontrollstasjonene rundt om i landet vårt.. Det var ikke noe tema at jeg fikk mangellapp på hjula mine fordi de stakk utenom eller noe, men han ville ikke føre dem i vognkort uten konkret dokumentasjon.. Noe som i og for seg ikke er borti natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Steike for ei bøsje Drit strøkent med ny felger, kledde den veldig godt! Kor my ha du senka, å ka slags coilovers har du? Blir nye felger og coilovers på meg til sommeren igjen å, veit kje helt ka e ska ha men.. Leita ette 19 tom med mektig kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Funderer på annen farge på senterne på rennsportene også.. Kunnetenkt meg en litt mørkere gråfarge.. Er det Nogaro Silver du har lyst på, som jeg hadde? Eller enda mørkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Er nogaro jeg kunne tenkt meg ja, men er liksom skeptisk til hvordan den fargen vil stå til min blåfarge. Hadde vært en mulighet med senter i samme farge som bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Er nogaro jeg kunne tenkt meg ja, men er liksom skeptisk til hvordan den fargen vil stå til min blåfarge.Hadde vært en mulighet med senter i samme farge som bilen også? Samme farge på senter som bilen tror jeg kunne bli riktig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Dæven det der blei rått!.... Som du selv sier, litt toning av rutene nå så eru der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Blir d noe toning av vinduer i vinter da mr? Stille i tråden din nå:/ bilen står vel på triste 16" lagret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Blir fort sånn når man er yrkessjåfør vettu.. Har ikke vært hjemme på snart 3uker, og da var det ikke bilen som hadde prioritet heller. Mulig jeg svinger innom Frederick på Schmiedmann i morgen og henter det nye panseret mitt.. Orginalt fra BMW selvfølgelig. Men, jeg bør vel ikke våge meg innenfor veggene der, siden lønninga kom forrige uke.. Toning blir. Har også et par andre planer, Men er morro og skjule litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå