Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Så snart jeg får et vettig svar av vedkommende som skal utføre det.

Sendte mail for et par uker siden når jeg kunne levere bilen. Har ikke hørt igjen noe siden. For min del kan han ha bilen til neste år, siden det er en del andre ting som skal utføres også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd noe på modifiseringsfronten på noen måneder. I juli var jeg hjemme to lørdager, så det sier vel sitt. Med så mange reisedøgn som jeg har i året, så er det ikke bare enkelt.

E30'n har hatt en del prøveskilt på seg i det siste. Skal bestille en del deler gjennom sjefen, men jeg har ikke fått summet meg i det hele tatt.

Venter på skattekroner gjør jeg også. Blir vel snart et par uker med ferie.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nå blir min godkjent med ca 8 cm opp til laveste punkt. Det vil si ca 32cm fra senter felg til topp av hjulbuen. Er du lavere enn det er du nok ute å kjøre. :P

Kan maile de nye reglene til deg Tzunami.

Håper jeg får igjen skiltene mine i morgen også.. :)

kansje du kan sende meg å di reglene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man bare skal handle inn en M5 selv? Hmm.

Har lenge tenkt tanken, men alt det E39 M5 har betydd for meg opp igjennom, så er jeg redd for den ikke vil innfri forventningene mine?

Fra jeg så første bildene av den i Bilsport, drive, første test av den, på topgear og fifth gear så har det absolutt vært min nr1 drømmebil. Aldrig tenkt på Ferrarri, Lamborghini eller noe av det andre, det har alltid vært E39 M5.

Derfor har jeg vurdert å aldri kjøpe en sånn bil, bare for at jeg ikke har lyst til å endre mitt syn på den. Noen som skjønner hva jeg mener? :)

Men jeg har funnet en 02 modell med LAV km, og selvfølgelig i min farge, nettopp Bluewater Metallic. =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig kult! :D og m5 kler absolutt den fargen! Spesielt sammen high gloss lister og nyrer, pluss at det da blir godt med m5'er blant e39'ne på forumet, så jeg stemmer ja! :D

Ps. Fant ikke pm'n om høyde, det blir bare lagret så så lenge, så den er borte:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...