RS-Heggem Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Skal jo kanskje muligens stå D der istedet. (skulle egentlig ønske det satt en bensin-motor i den istedet..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Når skal du dra igang prosjekt exsos da mr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Så snart jeg får et vettig svar av vedkommende som skal utføre det. Sendte mail for et par uker siden når jeg kunne levere bilen. Har ikke hørt igjen noe siden. For min del kan han ha bilen til neste år, siden det er en del andre ting som skal utføres også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Ja synes du har snakket om litt småprojekter her og der, som vi ikke har hørt noe mer om? hvordan går det med e30'n for tiden forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har ikke skjedd noe på modifiseringsfronten på noen måneder. I juli var jeg hjemme to lørdager, så det sier vel sitt. Med så mange reisedøgn som jeg har i året, så er det ikke bare enkelt. E30'n har hatt en del prøveskilt på seg i det siste. Skal bestille en del deler gjennom sjefen, men jeg har ikke fått summet meg i det hele tatt. Venter på skattekroner gjør jeg også. Blir vel snart et par uker med ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hørte no fløyting og så en henger med -TRA bakerst på logoen passere. Jeg gjetter på at du har kjørt forbi igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Stemmer nok bra det ja. Står uti Bjerkvik og henger nå. kjørte inn i Bodø i en helsiges trafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Stemmer nok bra det ja. Står uti Bjerkvik og henger nå. kjørte inn i Bodø i en helsiges trafikk. Ja, gudene må vite hvor den trafikken kommer fra. Er iallefall ikke jeg som lager kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Det så jeg, for super-touringen din sto jo hjemme. liker ikke den byen din når det er så mye trafikk. Står jo dønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Hehe ja, el murdermobile har like late dager som meg. Men det hender vi drar ut og ikke lager kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Nå blir min godkjent med ca 8 cm opp til laveste punkt. Det vil si ca 32cm fra senter felg til topp av hjulbuen. Er du lavere enn det er du nok ute å kjøre. Kan maile de nye reglene til deg Tzunami. Håper jeg får igjen skiltene mine i morgen også.. kansje du kan sende meg å di reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Det kan jeg gjøre om jeg finner de igjen ja. kanskje Tzunami har pm'en min ennå? Muligens dukker det opp et sett med tre-delte felger her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Skal ta en titt jeg og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Kanskje man bare skal handle inn en M5 selv? Hmm. Har lenge tenkt tanken, men alt det E39 M5 har betydd for meg opp igjennom, så er jeg redd for den ikke vil innfri forventningene mine? Fra jeg så første bildene av den i Bilsport, drive, første test av den, på topgear og fifth gear så har det absolutt vært min nr1 drømmebil. Aldrig tenkt på Ferrarri, Lamborghini eller noe av det andre, det har alltid vært E39 M5. Derfor har jeg vurdert å aldri kjøpe en sånn bil, bare for at jeg ikke har lyst til å endre mitt syn på den. Noen som skjønner hva jeg mener? Men jeg har funnet en 02 modell med LAV km, og selvfølgelig i min farge, nettopp Bluewater Metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hadde vært veldig kult! og m5 kler absolutt den fargen! Spesielt sammen high gloss lister og nyrer, pluss at det da blir godt med m5'er blant e39'ne på forumet, så jeg stemmer ja! Ps. Fant ikke pm'n om høyde, det blir bare lagret så så lenge, så den er borte:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå