BMW E30 325 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 post ? 2 og 2 felger = 500 ish men trådeier har vel bedre kontroll på det, enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Rs fikser nok det på en gunstig måte vil jeg tro Men synes du selger unna litt mye her nå? Sparer du opp til noe montro? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 post ? 2 og 2 felger = 500 ishmen trådeier har vel bedre kontroll på det, enn meg Felger er greit nok. Vil vel komme opp i høvdingen siden det er 19" tenker jeg med posten. Komplette hjul blir egentlig best å sende som pall. Men jeg har kontakter, og om kjøper er villig til å vente litt, så kan jeg gjerne planlegge en helgetur med kjæresten for å levere. En på forumet her ble tilbudt levert ferdig montert i garasjen også, så jeg er ganske fleksibel. Rs fikser nok det på en gunstig måte vil jeg tro Men synes du selger unna litt mye her nå? Sparer du opp til noe montro? Hmm.. Hehe. Jaaa, du er nok inne på noe der ja tror jeg. (Eller vet jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Ja har jo vært stille fra deg en god stund, så på tide med litt updates snart tipper det har noe med touringen å gjøre, noe nytt som skal skje? Nye freshe deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Har ikke gjort en dritt annet enn å kjøre litt, og vasket den. Må nok snart sette opp en liste på nye deler ser jeg for meg. Men først! Jeg skal ha nye Hjul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Lurer på hvor det blir av alle de gamle hjula, for alle skal jo ha nye i år! noen hint da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Rennsport eraen er altså over for denne ja..heldigvis for meg så var de ikke i 19" for da hadde jeg ikke fått sovet før de stod på M3`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Pm sendt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Lurer på hvor det blir av alle de gamle hjula, for alle skal jo ha nye i år! noen hint da? Gamle biler må ha gamle hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da er nye felger bestillt! Vil tro det blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tror ikke før jeg får se det! Holder med å fortelle meg modell altså Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Blir nok ei stund før de kommer, for å si det sånn.. Må vel frem med hammern i hjulhusa men.. Det får gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Åh? Frem med valsen? Da snakker vi breie! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Noe sier meg at jeg var ute i siste liten med å bestille meg nye felger.. 10-12 ukers leveringstid er i meste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Det blir nok en lang ventetid tror jeg! Godt du har et lite lager å velge i inntil det da Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå