AndreasW Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Nydelig bil! Og tøft interiør, fikk lyst på blått selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Jammen var det morro med ny eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har du lov til å kjøre 305km/t nå ?? Savner mere bilder av herligheten jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Skal jeg være ærlig så savner jeg mer bilder av den selv. Den er faktisk bare spylt en gang i løpet av den tiden jeg har hatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det må jo være i tyskland/utlandet den er godkjent med fjernet fartsperre? Som kjent så blir jo det som er godkjent i det tyske vognkortet skrevet inn i det norske. Tror man hadde slitt med å få en slik endring godkjent her i Norge sånn helt uten videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 [ Bilde ]Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hahaha, måtte le litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Fikk dessuten denne mailen fra P'nR i går; "Har en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at du sa ifra forsent ang. ny farge, den gode er at felgene enten er ferdige eller blir det av de to første dagene i uka. Mvh Håkon Sandberg" Ettersom det ble ny bil, så ville jeg jo tilpasse felgene best mulig til den men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Denne M5'n din fortjener en egen tråd med masse bilder Må være Norges flotteste E39 M5 etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Stakk bakpottene litt langt bak? Men ellers nyyydelig som alltid ifra deg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Bakpottene stikker alt for langt bak. Men jeg har ikke lyst til å korte inn x-pipen for jeg får eisenmann pottene. Har ikke bestillt de ennå da men. Denne M5'n din fortjener en egen tråd med masse bilder Må være Norges flotteste E39 M5 etter min smak. Tjaa. Har jo denne tråden her, og syns ikke det trengs noen ny jeg. Kan jo selvfølgelig lage en ny men. er kjempetilfreds med bilen nå etter jeg fikk litt mer lyd i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Kan ikke korte inn røret på potta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 De stikker ikke så langt ut at det gjør meg noe. Men, det så ikke helt bra ut på disse bildene. Skal se om jeg kutter bakpottene 5cm hver etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Gratulerer med grom bil RS! Flott E39 M5! Må sei at når eg såg finn annonsen for noken måneder siden, så traff ikkje interiøret meg i da heila tatt. Forferdelig var første tanke... Men no har eg fått vant meg litt til da, og da er bare gromt som satan! Pøs på med bilder og kanskje et lite klipp med X-Pipe? PS: Gi meg en lyd når du skal bytte ut med Eisenmann. Er veldig interessert i ene bakstussen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Takk for det. Stortilfreds selv. Fant ut at understellet fra schnitzer faktisk er elektroniske coilovere når jeg monterte eksos, og det var jo morro. Skal klare å få skrudd den ned 10-15mm til, men den blir jo ikke direkte lav likevel da. Nå har jeg innfridd hele kjøpesummen på nyfelgene mine, så det er mulig det kommer noen bilder fra Us of A her nå snart. Desverre i en grusom farge jeg er redd krasjer totalt til den mørke blåfargen på M5'en min. De skulle jo egentlig på touringen så.. Da må de lakkeres igjen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå