Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

det er jeg helt enig i! ;) selv om jeg har sett bilde av e39 med denne leppa som jeg synes så bra ut, så kan hende det blir bedre når du får det på bil ;)

ellers er jo den "vanlige" leppa veldig pen til e39 synes jeg! før synes jeg den var klumpete, men man forandrer ofte mening altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med passform har en god del å si ja. Jeg skulle gjerne byttet leppe og lykte.dekslene mot ditto fra ac schnitzer.

Men siden vi sitter på biler der karosseriet ble introdusert for 15 år siden, kan man ikke forvente at samtlige deler er mulige å levere lenger. Var ikke mulig å skaffe eksos heller. Så derfor sliter jeg litt med å bestemme meg for hva som skal komme ut i baken på den. Jeg skulle hatt eksos fra M5, men det blir dyrt med alt det innebærer. Har fått pris på alt ferdig montert, og det er avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jeg helt enig i! ;) selv om jeg har sett bilde av e39 med denne leppa som jeg synes så bra ut, så kan hende det blir bedre når du får det på bil ;)

ellers er jo den "vanlige" leppa veldig pen til e39 synes jeg! før synes jeg den var klumpete, men man forandrer ofte mening altså! :P

Og med "den vanlige leppa" går jeg ut ifra du mener "Hamann" så synes jeg den desverre er helt grusom.

Hadde den på min forrige bil det er bilde av øverst på side 4, men etter en tid så plukket jeg den av, og solgte den. Ble liksom helt feil når man så på fra siden av fronten syntes jeg. Så akkurat den er jeg ferdig med.

Har mange bilder av biler med denne "strassentech-leppa" og har vært helt hodestups hele tiden. Helt til jeg skulle montere den på fangeren, og ser hvor langt frem den blir stikkende.

Meeen, den blir montert i første omgang, så får vi se hva folket synes.

Legger ved et bilde av en som har liiitt kulere farge enn meg, som har denne leppa.

s5j48ylgvulutn9cnmvt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er "hamann" jeg mener ja ;) tror jeg legger inn en bestilling på den i carbon hos gs etterhvert, har ikke sett noen særlige bilder fra siden, men syns den er tøff :)

Den strassentech-leppa di passer muligens bedre på mørkere biler, så fargen har nok mye å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er "hamann" jeg mener ja ;) tror jeg legger inn en bestilling på den i carbon hos gs etterhvert, har ikke sett noen særlige bilder fra siden, men syns den er tøff :)

Den strassentech-leppa di passer muligens bedre på mørkere biler, så fargen har nok mye å si!

De hadde blitt perfekt på min sorte m5... Let me now kor du kjøpte denne og om du ev bestemmer deg for å selge din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er "hamann" jeg mener ja ;) tror jeg legger inn en bestilling på den i carbon hos gs etterhvert, har ikke sett noen særlige bilder fra siden, men syns den er tøff :)

Den strassentech-leppa di passer muligens bedre på mørkere biler, så fargen har nok mye å si!

Det er noe dritt at det samler seg grus og annen dritt mellom leppa og fangeren bak mot forhjulet.

Og leppa blir liksom så mye breiere enn resten av fangeren sett skrått bakfra.

Men det er jo opp til hver enkelt om man vil ha den.

Jeg tror leppa blir KNALL jeg! :mrgreen: Absolutt ingen råner, men er jo ingen bestefar heller.

er "hamann" jeg mener ja ;) tror jeg legger inn en bestilling på den i carbon hos gs etterhvert, har ikke sett noen særlige bilder fra siden, men syns den er tøff :)

Den strassentech-leppa di passer muligens bedre på mørkere biler, så fargen har nok mye å si!

De hadde blitt perfekt på min sorte m5... Let me now kor du kjøpte denne og om du ev bestemmer deg for å selge din:)

Jeg har sendt en mail dit jeg kjøpte den for å forhøre meg. Du får en pm når jeg hører fra ham.

Freude am fahren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for leppa, ikke noe å tenke på engang. :)

Hadde akkurat lik på min e46, og for meg gjorde det hele bilen. Nå er leppen dessverre stjålet (ikke ta turen til Oslo med en slik leppe) og bilen ser helt naken ut uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da er jeg ferdig med montering av karrosserideler. Pakker ned Lowtec coiloversene i morgen, og returnerer de til Schmiedmann.

Til fordel for komplett KW Inox-line v.2 fra senk.no

Her er to raske bilder.

2vdoxwokv6rxmvdcgdaq.jpg

Fancy med tauekrok. (glemte å sende med den bake til lakk) :oops:

apq6ieml0qqgy3p4zp03.jpg

Hva mener dere? Mere senk kommer!!!

PS: Nederst i høyre hjørne ser dere hjulkrysset mitt, som er orginalt fra min gamle -82 123 Mercedes.

I stål! Ruster som Mercedes gjør det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da er jeg ferdig med montering av karrosserideler. Pakker ned Lowtec coiloversene i morgen, og returnerer de til Schmiedmann.

Til fordel for komplett KW Inox-line v.2 fra senk.no

Her er to raske bilder.

2vdoxwokv6rxmvdcgdaq.jpg

Fancy med tauekrok. (glemte å sende med den bake til lakk) :oops:

apq6ieml0qqgy3p4zp03.jpgDæven:) detta va bra;););) bygger litt langt fram som du sa men få ut no mere bilder;) og gratulere med en meget pen og litt anerledes m-tech turing;)

Hva mener dere? Mere senk kommer!!!

PS: Nederst i høyre hjørne ser dere hjulkrysset mitt, som er orginalt fra min gamle -82 123 Mercedes.

I stål! Ruster som Mercedes gjør det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppa den? :P siden kroken er ute xD

fra spøk til revolver, så så det meget mye bedre ut synes jeg :) du trenger bare en slik takspoiler nå ;) og litt mørkere ruter :) ble også tøft med leppa, men få ut noen bedre bilder, så får man sett litt ordentlig :) eller kanskje du kommer på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den stoppa, hadde jeg hatt kroken fremme.

Du mener jeg trenger takspoiler ja? :lol: Ser du bedre etter, så ser du at den faktisk er montert.

Kunne gjerne tenkt meg nedover ja, men siden jeg ikke får senket den, så tror jeg det utgår.

Har ikke lyst til å vise meg så mye i bilen, siden den er høyere fremme enn bake ennå. Å det er jo bare tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg tidligere har yttret, så har jeg egentlig ikke all verdens sansen for aerodynamic-takspoileren.

Men siden det er lettere å finne en diamantåre enn å finne en ny/brukt takspoiler fra ac schnitzer, så måtte det bare bli en.

Tjaa, jeg får se. Føler meg ikke komfortabel med bilen, siden den liksom ser litt halvferdig ut.

En annen ting er at jeg vegrer meg for å borre hull i fangeren får å montere skiltholderen.

Skulle så gjerne fått tak i skiltplater fra bmwccn, men hvordan få tak i nå når siden er nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått seg en god kapp vask på 1. Mai, og bilder ble tatt etter seansen.

Er sykkelløp her i dag, så derfor var det litt mindre steder å få tatt bilde på. men det ble da noen. :D

nbum0gftw8si70qwcrwb.jpg

9wmrk5nno3n53s0ueh2b.jpg

rjcr1vagwbkhinehiajb.jpg

y675mrtiaz1rkx27bioa.jpg

bhycwq7pxu3bgda3hay3.jpg

wrywe6wox27ux9k7sgo0.jpg

czdc5algciuh6ji3mtq6.jpg

85q8r85q5ny8zae52jia.jpg

4i1e8jtmbnk5hqa72kga.jpg

ccr663nb9e6oeo8ilemj.jpg

Kunne så absolutt tenkt meg noen bedre bilder av bilen, men får klare seg får nå.

Måtte kjøre litt før jeg fikk tatt, så ble litt støvete også..

Senk kommer til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...