316 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hvordan er grepet på den duken der? Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Strøken den bilen din! Håper det ikke var salt på veiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Må ikke lage spor i duken der nei. Hehe. Artig innslag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 nice Hvor har du fått tak i den? Finnes det E21 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Utrolig fine bilder! Men denne er vel i minste laget for deg også Mads? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Strøken den bilen din! Håper det ikke var salt på veiene.. Stod sikkert ei saltbøsse på lur ikke så langt unna der bildene ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Haha, høres ut som Mads det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kult! Modellbiler er morsomt å samle på det...har et par stykker, men må få utvidet samlingen etter hvert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Din klovn!! Det var så dårlig kvalitet på bildet du sendte meg at jeg trodde det helt serr var bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 nice Hvor har du fått tak i den? Finnes det E21 også? Finnes e21 ja,arild g her på forumet selger en mener jeg... Jeg handla en av han,var utrolig detaljert og lekker modellbil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ta et bilde når du sitter inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Fullt mulig det også, med photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Din klovn!! Det var så dårlig kvalitet på bildet du sendte meg at jeg trodde det helt serr var bilen din! Hahahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Jaja, i mangel på sommer og sol og bilen i skala 1:1 fant jeg ut at jeg skulle knipse og redigere noen flere bilder av modellbilen. Kall meg gjerne syk! Noen av de ble jo litt kule, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå