DieselVegard Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Ja, det er ikke mer å si. Ny bil. Det eneste jeg har gjort, er å fjerne senkesettet og sette på 17" hjul. Senkesett og 19" er ikke bra Litt synd at jeg bare har sommerdekk og at det nettopp begynte å snø igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Syns Z3 coupe er litt tøff, legg gjerne ut flere bilder av den At du har "hevet" den kommer du sikkert til å få tyn for men det er bare å overse dem hvis du ikke liker senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Syns Z3 coupe er litt tøff, legg gjerne ut flere bilder av den At du har "hevet" den kommer du sikkert til å få tyn for men det er bare å overse dem hvis du ikke liker senking Jeg vet det, men jeg skal bruke bilen, og innimellom finnes det fartshumper. Dessuten bryr jeg meg ikke hva fjorten år gamle E36eiere synes om senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kult med flere coupeer på forumet! Ellers er jeg enig - 19" og senkingen som må til for at det skal se bra ut, fungerer ikke i praksis. Min er ikke spesielt lav og jeg kjører med 17", men den er likevel for lav til at det fungerer i det daglige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Jaaa.. Herlig bil. Z3 (M) Coupe er jo så utrolig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Kul bil:) Tror jeg bare hadde blitt glad for at det ikke medfulgte vinterdekk.. Men, 17" Msport felger og liiiitt senk (kanskje t.o.m 40/15mm) tror jeg kunne blitt en fin og kjørbar kombinasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Dessuten bryr jeg meg ikke hva fjorten år gamle E36eiere synes om senking Haha Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 wow, lekkert! har alltid hatt sansen for denne snaxy! hvilken motor har du? 2,8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 wow, lekkert! har alltid hatt sansen for denne snaxy! hvilken motor har du? 2,8? Ja dessverre må jeg vel si. Bilen fortjener 321hk, men det ble ikke det denne gangen. Coupéen er levert med 2,8 som minste motor. Kult med flere coupeer på forumet!Ellers er jeg enig - 19" og senkingen som må til for at det skal se bra ut, fungerer ikke i praksis. Min er ikke spesielt lav og jeg kjører med 17", men den er likevel for lav til at det fungerer i det daglige. Har vært på hjemmesiden din, og synes den er meget bra. Jeg kommer som sagt ikke til å bygge om til trackday-bil, da jeg eier en racerbil fra før. Det er imidlertid noen interessante modifikasjoner du har gjort. MEGET bra hjemmeside. Grå bil med svarte felger er ikke helt feil. Hvor har du fått tak i klistremerkene nede på bakskjermene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Gjør et søk etter stone guards og Z3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Gjør et søk etter stone guards og Z3. Er dine magnetiske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Jepp. Geir Anders fant vel ut at de typisk detter av i ca 180. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Grattis med tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Syns Z3 coupe er litt tøff, legg gjerne ut flere bilder av den At du har "hevet" den kommer du sikkert til å få tyn for men det er bare å overse dem hvis du ikke liker senking Jeg vet det, men jeg skal bruke bilen, og innimellom finnes det fartshumper. Dessuten bryr jeg meg ikke hva fjorten år gamle E36eiere synes om senking Ikke glem at du har e36 selv. Tøff bil. Kunne tenkt meg z3 coupe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Jeg tror han tenkte mer på dem som sitter bak rattet på E36'ene enn på E36 i seg selv.. Er ikke til å stikke under en stol at mange tullinger kjører rundt i slitne E36'r og tror de er kule bare for at de kjører bmw. Men man skal ikke ta alle under en kam, finnes jo pene E36'r og fornuftige sjåfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå