Gå til innhold

Ny bil. Z3C

Anbefalte innlegg

Jeg tror han tenkte mer på dem som sitter bak rattet på E36'ene enn på E36 i seg selv.. :wink:

Er ikke til å stikke under en stol at mange tullinger kjører rundt i slitne E36'r og tror de er kule bare for at de kjører bmw.

Men man skal ikke ta alle under en kam, finnes jo pene E36'r og fornuftige sjåfører.

Finnes dessverre veldig få pene E36er, men ja jeg er klar over at jeg i bunn og grunn kun har kjøpt en E36 Compact ;)

Jepp. Geir Anders fant vel ut at de typisk detter av i ca 180. :wink:

Har bestilt magnetduppeditter fra LeatherZ nå, vi får se om de klarer å holde seg på. :)

Ellers har jeg ikke fått brukt bilen mye. Jeg synes forøvrig at svinghjulet virker utrolig tungt. Ja, den blir jo vanskelig å kvele, men det er liten tvil om at dette dreper akselerasjon.

Har også bestilt meg noen nye Brembo bremseskiver siden det er litt kast i de som er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer :) vil mer enn gjerne se litt fler bilder :P

Tja, min er jo helt standard, dog den er i meget bra stand. Biler er vel da kanskje ikke så spennende?

Jeg har bestilt meg en lavere girkule og en clutchpedalstopper, så noen mods ble det gitt. Det eneste som er feil nå, er at rattet ikke er justerbart. Hadde noen Z3er justerart ratt? Det er litt høyt og litt langt fra meg.

Gratulerer med tøff bil!

Noen tøffe felger så er mye gjort

Jeg har jo tøffe felger...Det står M på dem hvertfall ;)

Forøvrig driver jeg og ser etter takstativ, på noen amerikanske forum sier de at modeller fra E36 passer, men dette kan ikke stemme da E36 ikke har slike luker med en "mutter" nedi. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett justerbart ratt i noen av dem; og det er dessverre helt håpløst. Jeg har byttet rattet i min, og det ble en veldig god oppgradering selv om ikke ikke gjorde noe med plasseringen.

Svinghjulet er veldig tungt orginal; tror det er rundt 12 kg. Står et på fire komma noe tror jeg i min nå og det gjorde grei forskjell det. Dessverre fikk jeg en merkelig ulyd ved pådrag i tunge gir etter installasjonen av det, men usikker på om det egentlig er svinghjulet sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...