DieselVegard Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Jeg tror han tenkte mer på dem som sitter bak rattet på E36'ene enn på E36 i seg selv.. Er ikke til å stikke under en stol at mange tullinger kjører rundt i slitne E36'r og tror de er kule bare for at de kjører bmw. Men man skal ikke ta alle under en kam, finnes jo pene E36'r og fornuftige sjåfører. Finnes dessverre veldig få pene E36er, men ja jeg er klar over at jeg i bunn og grunn kun har kjøpt en E36 Compact Jepp. Geir Anders fant vel ut at de typisk detter av i ca 180. Har bestilt magnetduppeditter fra LeatherZ nå, vi får se om de klarer å holde seg på. Ellers har jeg ikke fått brukt bilen mye. Jeg synes forøvrig at svinghjulet virker utrolig tungt. Ja, den blir jo vanskelig å kvele, men det er liten tvil om at dette dreper akselerasjon. Har også bestilt meg noen nye Brembo bremseskiver siden det er litt kast i de som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Har du mulighet til å legge på ett sett til med stonegards? har desverre ikke fått utt fingern enda og bestilt til min. Så kan vi spleise på frakten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Jeg kan sjekke, men redd det er litt sent... Edit: Flaks! Det kommer noen ekstra magneter fra United States of Terrorists. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Fikk du kjøpt ett sett til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Fikk du kjøpt ett sett til? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Forresten, Milhouse, har du ingen bilder av din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer med tøff bil! Noen tøffe felger så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer vil mer enn gjerne se litt fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Gratulerer vil mer enn gjerne se litt fler bilder Tja, min er jo helt standard, dog den er i meget bra stand. Biler er vel da kanskje ikke så spennende? Jeg har bestilt meg en lavere girkule og en clutchpedalstopper, så noen mods ble det gitt. Det eneste som er feil nå, er at rattet ikke er justerbart. Hadde noen Z3er justerart ratt? Det er litt høyt og litt langt fra meg. Gratulerer med tøff bil!Noen tøffe felger så er mye gjort Jeg har jo tøffe felger...Det står M på dem hvertfall Forøvrig driver jeg og ser etter takstativ, på noen amerikanske forum sier de at modeller fra E36 passer, men dette kan ikke stemme da E36 ikke har slike luker med en "mutter" nedi. Kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Forresten, Milhouse, har du ingen bilder av din? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=169619 her er min. Nå har jeg 995 sikker solgt e-92en så da blir det tid til mer pleie av denne. Hvor er det du har kjøpt, hva skylder jeg? hvordan løser vi dette? Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Ikke sett justerbart ratt i noen av dem; og det er dessverre helt håpløst. Jeg har byttet rattet i min, og det ble en veldig god oppgradering selv om ikke ikke gjorde noe med plasseringen. Svinghjulet er veldig tungt orginal; tror det er rundt 12 kg. Står et på fire komma noe tror jeg i min nå og det gjorde grei forskjell det. Dessverre fikk jeg en merkelig ulyd ved pådrag i tunge gir etter installasjonen av det, men usikker på om det egentlig er svinghjulet sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 12kg svinghjul på en sekser? Jeez...Kanskje det kommer en oppgradering litt tidligere.... Milhouse: Jeg har kjøpt magneter til deg, men aner ikke hva du skylder meg enda. Vi blir nok enige Har E36 sånn innfesting på takstativet?: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=372373 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Milhouse, magneter er ankommet. Send meg en PM, så får du dem i posten. Jeg må si at dette forbannede svinghjulet irriterer meg bare meg og mer. Hva faen tenkte BMW på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Du får forte deg å poste bilde av bilen din i denne tråden før en med hårføner kommer og ødelegger den viewtopic.php?f=6&t=187301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Du får forte deg å poste bilde av bilen din i denne tråden før en med hårføner kommer og ødelegger den viewtopic.php?f=6&t=187301 Pass deg, jeg ser du har skvettlapper du óg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå