milhouse Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 det han mener er at du må legge ut ett bilde av bilen din før den kommer noen med cab og legger ut. Så det er de tøffe coupeene som ligger først!!! sender deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Nå snakker vi forbedring.. STOOOOR forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Det tror jeg på! Girkassa i Z3n er litt "tung" orginalt, men blir mye bedre av en tyngre girkule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Fin den bilen din Var tøffere med senken og felga, men nå har jeg fått felgene på bilen min Ligger et bilde i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg vurderer svart grill på bilen. Har noen prøvd dette? Blir det for mye svart? Denne var jo ikke feil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Den der var tøff! BBS blir aldri feil. Jeg har også byttet ut samme girkule i samme girkule STOR forskjell ja. Ble så bra at jeg ikke gidder å vurdere shortshift en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Dessverre: viewtopic.php?f=56&t=195795 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Uff da, det er kjipt Gravid dame er jo forsåvidt en bra nyhet om det passer, så får gratulere med det, men med tanke på bil er det kjedelig. Får kjøpe den jeg da, så den får hjulene som passet den så herlig på Neida. Lykke til med salg. Synd du sånn sett "nedgraderte" den da, med senkefjærer og felga mine, så var den sykt tøft, men fortsatt en nydelig bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 H&R senkefjærene er nok perfekt på bane, men ikke på veien. Sånn er det Den var tøffere før, men nå kan den brukes. Man kan jo alltids montere senkesett og store hjul igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Denne er til salgs. Det er bestemt...Om noen er interessert, ta kontakt. Jeg gir den ikke bort, så forvent å betale rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32761577 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg prøvde å få fatters til å kjøpe denne da den var tilsalgs for en stund siden, tenkte det ville være kult om far og sønn hadde samme bil - men den var allerede tinget på av en kar fra Trondheim - altså deg. Nå endte han opp med noe SL-greier, så han er dessverre ikke i markedet for en Z3C lengre. Jeg kan, som utenforstående, bekrefte at denne bilen er utrolig godt holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lykke til med salget Bruker felgene MINE for å lokke folk til å se på annonsen ja? Håper bilen får et nytt bra hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå