Rayen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 som topic sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Bump... ingen som vet dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Det går fint og det finnes et eget retrokit, men hvorfor ønsker du å kjøre med halve skistativet hele året?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 hehe, bare lurer.. synes det at det ser rart ut uten rails på en stasjonsvogn.. for meg er det et must med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Jeg synes at rails er temmelig gammeldags. På nyere modeller er rails knapt synlige hvis de i det hele tatt har rails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 hehe, skjønner deg. Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Er enig, finere MED rails, men en venner seg sikkert til disse nye "integrerte" railsa, som iallfall både BMW og Audi har. Sjekk bildelsbasen.se, finner sikkert en E46 med rails til hogging der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Kommer litt ann på designet av bilen syns jeg, om det er fint med rails eller ikke. E46 syns jeg ser rar ut uten rails. Men på fatterns 2010 A4 hadde sett merkelig ut med rails igjen. Smaken er som baken Og det er garantert noen E46er til hugging som du kan få kjøpt rails billig av. Bildelsbasen.se er nevnt nbfbildeler.no kan du jo sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 okei, takker for info synes selv det er noe som mangler når det er e46 uten rails, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå