Fredrik Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Det går fint og det finnes et eget retrokit, men hvorfor ønsker du å kjøre med halve skistativet hele året?...
Rayen Posted March 11, 2011 Author Posted March 11, 2011 hehe, bare lurer.. synes det at det ser rart ut uten rails på en stasjonsvogn.. for meg er det et must med det.
Fredrik Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Jeg synes at rails er temmelig gammeldags. På nyere modeller er rails knapt synlige hvis de i det hele tatt har rails.
Gunnar Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Er enig, finere MED rails, men en venner seg sikkert til disse nye "integrerte" railsa, som iallfall både BMW og Audi har. Sjekk bildelsbasen.se, finner sikkert en E46 med rails til hogging der.
Kjennern Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Kommer litt ann på designet av bilen syns jeg, om det er fint med rails eller ikke. E46 syns jeg ser rar ut uten rails. Men på fatterns 2010 A4 hadde sett merkelig ut med rails igjen. Smaken er som baken Og det er garantert noen E46er til hugging som du kan få kjøpt rails billig av. Bildelsbasen.se er nevnt nbfbildeler.no kan du jo sjekke
Rayen Posted March 12, 2011 Author Posted March 12, 2011 okei, takker for info synes selv det er noe som mangler når det er e46 uten rails, hehe
Recommended Posts