Gå til innhold

Sivil politi, hedmark

heatstroke
 Share

Anbefalte innlegg

Kan informere om at politiet for øyeblikket benytter en "reservebil" av typen volvo s60 t5 (mørk blå) på trysilveien og omegn.

Ble også nevnt at de venter ny bil, en eller annen form for audi som antakeligvis er ganske heftig motorisert.

Ja, jeg fant ut dette på den harde måten. 7800kr hejdå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316, svart a4 s-line = kondemnert.

det var bilen han kjørte sist han krevde 7800kr av meg på samme strekning med 2,5km/h høyere snitt

s.gunstad, tja, det er enkelte avslørende trekk. strober i grill, kamera på størrelse med en middels fet tv klistra opp til høyre for midtspeil.. gjerne sota ruter, tror dette har noe med å skjule strobene som sitter på innsider av ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det finnes folk som faktisk er istand til å huske, og kjenne igjen, sivile politibiler på vegen (og i fart)??

De kjører jo tross alt såpass spesielle biler som passat, a4 og volvo herregårdsvogner ....

Selv har jeg en tendens til å stort sett oppdage de langs veien, skjønner ikke helt hvordan dette skjer. Ser vel automatisk på taket på alle mistenklige biler uten å overhodet tenke over det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316, svart a4 s-line = kondemnert.

det var bilen han kjørte sist han krevde 7800kr av meg på samme strekning med 2,5km/h høyere snitt

s.gunstad, tja, det er enkelte avslørende trekk. strober i grill, kamera på størrelse med en middels fet tv klistra opp til høyre for midtspeil.. gjerne sota ruter, tror dette har noe med å skjule strobene som sitter på innsider av ruter.

Hva har skjedd med den? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...