Kjennern Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Artig film, burde fått premie for å sote ned Rudskogen den dagen jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 må vi ikke snart ha et stort bimmers treff igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg synes så absolutt det. Jeg stiller med bil og lager gjerne filmen denne gangen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg vil også være med på neste treff i såfall! Sålenge jeg får kjøre japansk bil da.. Jeg kan klistre på et BMW emblem i fronten før jeg kommer, i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 blir jo ikke noe BMW treff, vis alt og alle med andre merker kan møte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Såvidt jeg vet, så kaller de de treffene "Gatebil".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Takk for filmen mAZE! Laster ned her nå Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 er lenge siden det der nå, så rediheringa var ikke helt på topp. Men er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Ja, lydsporet var ikke helt på topp til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Nei, det skal være sikkert. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hmmm. Får lastet 3-4% så får jeg et spørsmålstegn på hastighet og at det tar 83 dager å laste ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Skjønner ikke en dritt. Er det mulig å laste ned, og hvor er lenka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Legger opp filmen nå til en server jeg har. Sier fra når de er ferdig lastet opp. Er OK fart og fri mengde MB overført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Da kan dere hente ned filmen her: Bimmers2007-Part1 Bimmers2007-Part1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 ^^ Nice! Får ca 2 MB/sek tilsammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå