Larsinnj Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Fikk du lastet ned alt? Jeg har lastet ned del 2 og del 1 har kommet til 86%, å der stoppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Skal fungere OK fra den siste linken jeg la ut. Er alt hentet ned den del GB fra igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Den skal forøvrig også virke fra der hvor jeg linker.. Sjekket i stad, og alt er som det skal ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Dessa treffa her, er det sladdefritt eller er det sporkjøring som med bmw ccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 noen som har denne videoen eller? hadde vært morro å sett, første banetreffet jeg var på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Linken min funker fortsatt den tror jeg. Ellers har jeg den på data'n hjemme her. (Utrolig dårlig sync på musikken til tider dessverre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 noen som har denne videoen eller? hadde vært morro å sett, første banetreffet jeg var på Jeg ryddet litt i gamle saker her om dagen, og da fant jeg denne filmen igjen. Måtte jo selvsagt ta en titt på den igjen. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Haha, så den for ikke så lenge siden jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 hvor lenge skal egentlig denne videoen fra 2007 stå som sticky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 foreslår en gjentakelse av treffet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Spiff, Tråden er fra 2011, men godt poeng allikevel. ehrnst, Ja, hvis noen tar ansvar! Jeg har dessverre ikke mulighet til å organisere noe slikt her fra Stavanger. Bortsett fra at vi kunne leid Revebanen, men da blir det vel mest for lokale bimmers-medlemmer. Sikkert ikke så mange som gidder å kjøre langt for å kjøre der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 ser den, gunnar. hvor mange er seriøst nteressert i et banetreff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Tja... E30-meet gir jo en viss pekepinn. Er jo stort sett de samme folka som dukker opp uansett hva du kaller treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 det er akkurat det. men sesongen er jo ikke helt over enda. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå