Syse Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Bilen er nå til salgs! Kjør og kjøøøp!! Sent reg. 2004 320dt edition 33 med 79'000km bak seg. Pris: 260'000 Fargen er Le Mans Blau og av ettermonterte godsaker kan jeg nevne: Eisenmann eksos Bilstein B12 Sotede ruter til B-stolpe Avtagbart hengerfeste DEFA motor- og kupévarmer med batterilader og fjernkontroll CSL felger i 19" med nye Kumho KU31 dekk, 235/35R19 BMW M135 felger i 18" med Nokian Hakkapelita dekk i 225/40R18 EBC skiver og klosser Dynavin 16:9 navi Clubsport splittere i carbon Lakkerte lister utv. og innv. Interiour xenon fra Bimmian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Flott bil . Syns du kan selge den til meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Tusen takk for det Bilen er desverre ikke til salgs. Jeg har vurdert saken tidligere, men nå har jeg akkurat spyttet inn flere tusen i oppgraderinger, så da blir det til å beholde Dessuten vil den jo bli den perfekte familiebil dersom to blir til tre. Utover videre planer kan jeg nevne at jeg vil oppgradere høytalerene i bilen, Tectylbehandle den, bytte carbonsplittere til orginale clubsport splittere i svart blank lakk. Jeg vurderer også om jeg skal bytte ut M-speilene til fordel for de orginale speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Nydelig stv. vogn det der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 utrolig fin bil, liker angel eyesene dine, disse ser jo helt OEM ut, ikke sånn jalla som veldig mange setter på Eisenmann ble fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 utrolig fin bil, liker angel eyesene dine, disse ser jo helt OEM ut, ikke sånn jalla som veldig mange setter på Eisenmann ble fantastisk! Tusen takk for det Jeg er fornøyd med fargen, men ikke spesielt fornøyd med selve ringene. Dersom du ser nøye på bildet kan du se at ringene består av 4 små pærer som lyser opp selve 'øyet'. Det blir altså sånn hakkete. Jeg ønsker derfor å bestille orange angle eyes i LED fra Bimmian.com for OEM-looken =) Men øverst på ønskelista for lyktene er å ettermontere orginal(lovlig) bi-xenon! Ellers har jeg knipset noen flere bilder idag: Prøver meg frem med å plassere mikrofonen bak nøkkelen. Navigasjonsprogramvaren er jeg kjempefornøyd med! I forbindelse ny navigasjon måtte jeg jo få meg instrumentringer Polerte panseret bare for gøy - nå skriker bilen etter en skikkelig 3-step fra meguiars! Har _begynt_ å polere eksosen med autosol. Dette er ingen lett oppgave etter flere hundre mil på salt E18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hva er edition 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Se der, ja Trodde nesten du hadde forsvunnet fra bimmers.. Bilen din er fortsatt fantastisk, Syse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Stilig bil og gjennomført Liker blå interiørlister som du har. Er det org i 33edition? Jeg måtte lakkere mine selv. Har org. speil i Topaz Blå til bilen om du er interessert. Men klippet over kabelen så du må tvinne litt. (jepp orka ikke demontere alt, pga trodde jeg aldri kom til å bruke de igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Edition 33 er en jubileumsutgave Går i detaljer siden. Takk Kristian! Shine bil snart? Code: Jeg lakkerte de nok for et par år siden selv Lurer på om ikke jeg må gjøre det en gang til, for de ble ikke så blanke som jeg gjerne vil ha de..! Jeg har orginalspeilene liggende i le mans blau, men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Virkelig flott handlevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Kjempefin bil, kjempefin farge men forsatt handleVOGN Likte interiøret veldig godt. Er det slik det ser ut som at listene inne i bilen er blåtonet? Kjekkt Hva menes med edition 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 megt flott bil du har er du fornøyd m eisenmann eksosen? mye støy? vurderer denne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Grom bil du har Syse. Nesten så jeg fikk lyst på Bmw stv igjen... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva menes med edition 33 Edition 33 var BMWs feiring av 33 år som produsent av Touring'er. Ble produsert 333 stk E46 Touring med M-Sportpakke, velour-matter, setevarme og rails. Inni var det titan-fargede lister, dørlister med "edition 33" og matter, seter og dørhåndtak hadde samme farge som eksteriøret - som kunne være Silverstone Metallic, Le Mans Metallic eller Estorilblau Metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå