SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 UP i buskerud har fått seg en ca 2010 mod MB Sort C-klasse Avantgarde... den ble litt kjip for meg Litt skummel for han kjører med kun tåkelys nede på dagen, ser ut som en som ypper til fart .... møtt han ja,, 7800,- ville han ha... Da hadde du flaks,,, rett under 116 det... var ikke så heldig jeg,,, 10500, og 5-6 mnd,,,, grrrr Tenkte ikke over den bilen i det hele tatt når jeg dro forbi 5 biler Ja ble målt til 115 Var sikkert mer enn det og så litt ålreit var de jo. Nei jeg lå bak en HAUG av biler som tydeligvis mener at 70 i 80 er ok, noe jeg som en sulten arbeider ikke mente Så jeg fresa forbi alle sammen når det blei to felt etter kongsberg, og helt fremst i "køen" lå denne Mercedesen. Jeg tenkte jo ikke på at det kunne være snut?... Så jeg kjørte jo et godt stykke fremover og la meg ned i 80 85... Fordi det er jo litt misvisning på speedo så jeg lå vel egentlig i 80 da. Så er det en lang nedover bakke med sving i enden og dobbel midtlinje... Etter jeg hadde passert den kom han så STYGGJÆVLIG fort rundt svingen forbi en lastebil og over dobbel stripe før han la seg 2cm fra bakfangern min.... I was like: Hmmmmm og så kom blålysa Så kom han joggende ut fra bilen og banka på ruta mi.. " Førerkort, vognkort, FØLG MED MEG!" "Vi har video av deg bla bla bla" og hele den greia, men merkelig nok var de ganske ålreite for det om, enn med litt krass tone.... Det som var det mest tragiske her var jo at dette ble gjort i en VW Caddy 1,9TDI Bluemotion eller noe. Hvor flaut er det ikke å miste lappen i noe sånt?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 hehe, den er nok ikke tuna.. er pd registrert. se etter lamper i nyrene og 2 små "bobler" på hver sin side av fangeren PD registert ja, da blir den enda lettere for å se iallfall for meg Tror jeg har sånn cirka kontroll på de fleste E90/91 i byen her med dobbelstuss bak, altså 325 eller 330! Kult forøvrig at politiet kjører BMW da, tenk så tøft det hadde være med uniformert E91 eller F11 Du har vel ikke tilfeldigsvis sett fargen på bilen og om det er M-sport eller ikke, går ut ifra at det er en LCI iallfall er jo ikke bare å ta av merket.. man ser jo også den dobbelstusset eksosen. det er det mange som har ettermontert på bilen, så du skal ikke ta det for god fisk, og det er kun kjennere av bmw som kjenner igjen det. Står det 325 bak der så er det veldig mye enklere for ikke bmw entusiaster å skjønne hva det er. Nei det er det ikke mange som ettermonterer da dette er relativt dyrt. Skal du ha dobble utløp så må du bytte hele bakpotta og styr, er ikke bare å bytte stussen! Fadern ville ha dobbel 525 stuss på sin E60 520d og det hadde koste rundt 6000 kr pluss montering. Eneste firesylindra E90/91 med dobble stusser er dem med full Hartgestyling eller Alpina D3! AC Schnitzer har sammenhengende stusser og er lett å skille fra de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 møtt han ja,, 7800,- ville han ha...Da hadde du flaks,,, rett under 116 det... var ikke så heldig jeg,,, 10500, og 5-6 mnd,,,, grrrr Tenkte ikke over den bilen i det hele tatt når jeg dro forbi 5 biler Ja ble målt til 115 Var sikkert mer enn det og så litt ålreit var de jo. Nei jeg lå bak en HAUG av biler som tydeligvis mener at 70 i 80 er ok, noe jeg som en sulten arbeider ikke mente Så jeg fresa forbi alle sammen når det blei to felt etter kongsberg, og helt fremst i "køen" lå denne Mercedesen. Jeg tenkte jo ikke på at det kunne være snut?... Så jeg kjørte jo et godt stykke fremover og la meg ned i 80 85... Fordi det er jo litt misvisning på speedo så jeg lå vel egentlig i 80 da. Så er det en lang nedover bakke med sving i enden og dobbel midtlinje... Etter jeg hadde passert den kom han så STYGGJÆVLIG fort rundt svingen forbi en lastebil og over dobbel stripe før han la seg 2cm fra bakfangern min.... I was like: Hmmmmm og så kom blålysa Så kom han joggende ut fra bilen og banka på ruta mi.. " Førerkort, vognkort, FØLG MED MEG!" "Vi har video av deg bla bla bla" og hele den greia, men merkelig nok var de ganske ålreite for det om, enn med litt krass tone.... Det som var det mest tragiske her var jo at dette ble gjort i en VW Caddy 1,9TDI Bluemotion eller noe. Hvor flaut er det ikke å miste lappen i noe sånt?... Jævlig artig!!!! det var jo akk på samme stedet jeg ble målt, første forbikjøringesfelt uta av kongsberg mot hokksund, hadde vært hjemme på Ultralyd og på vei tilbake til jobb, også som du sa, lå en gjeng med sauer foran meg som purka i 70... faen så irriterende... da hadde jeg den gamle 330 D med 290 hk og 625 nm, så gikk greit unna kan du si, hadde et pådrag på 4, og minns at når jeg la meg inn igjen hadde jeg rundt 140, men la meg som deg rett ned i hastighet på rundt 85-90 som er ca riktig fart, og kikke da i speilet og ser at denne MB har kommet etter meg, trenkte som så at dette kan jo bli moro,,, heldigvis før jeg gir på igjen, kommer blålysa, og svinger inn på avkjøring til darbu, målt gjennomsnitt over 800 m på 123,8 km/t... damn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 den er mørkeblå tror jeg.. er LCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå