Gå til innhold

E81_d sin 118d LCI

Share

Anbefalte innlegg

ET er 45 forran og bak! :) Jo blir takvinge (caps'n som jeg kaller den) og kortere anntenne, lurer bare på hvor jeg finner en som det er kvalitet på og ikke ruster fast? Hadde en kompis som monterte slik antenne å den rusta fast a gitt.. Vet du om noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Perfekt stuk på denne bilen!;)

Var meg du lurte på å kjøpe/bytte felger med.

Må si jeg liker felgene meeget godt!

Fortsatt interessert? Fikk msn adresse med deg mener jeg på, men er selv lite på msn så har ikke blitt noe prat der:)

-Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Bmw sin egen sportantenne? Jeg handla denne nylig og er veldig fornøyd..

Delenr er: 65202179726

Fås jo kjøpt ca overalt de fører bmwdeler :)

Ikke vist om den jeg da, jobber hos BMW, haha

Det er den korteste, de har en som er medium lang også. 65200427463. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristian! Takker for sist.. Jeg har solgt de felgene, eller han på jobbe han sagt jeg får pengene i april, så me får sjå.. Kan jo skrike ut til deg hvis det ikke skulle skje? Han skulle gi meg 13000 for de!

Hadde gummipropp i hullet på antenna før å hadde knall signaler for det, tror ikke den piske gjør noe annet enn å dra ned utseende? Da blir det å bestille korteste fra BMW i morgen vet jeg!

Takk for tilbakemelding og hjelp folkens! Godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristian! Takker for sist.. Jeg har solgt de felgene, eller han på jobbe han sagt jeg får pengene i april, så me får sjå.. Kan jo skrike ut til deg hvis det ikke skulle skje? Han skulle gi meg 13000 for de!

Hadde gummipropp i hullet på antenna før å hadde knall signaler for det, tror ikke den piske gjør noe annet enn å dra ned utseende? Da blir det å bestille korteste fra BMW i morgen vet jeg!

Takk for tilbakemelding og hjelp folkens! Godtfolk!

Det kan du jo gjøre:) Felgene ligger jo her, så om du vil kjøpe dem så er det bare å si fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...