Jonas_S Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Ja er tendenser ute til vår nå Godt er det!! Antenna kommer i morra! Glær mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ikke lenge til den skal få smake litt asfalt igjen da Er tendenser ute om dagen! Begynner og hjelpe rundt omkring! Var jo rene kulekjøringa her nede på moa, helt til for ett par dager siden, da de endelig skrapa veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Morro at det er så mye BMW folk her på Greåker! Vi må ta ett lokaltreff når det ikke kommer mer snø + mye/alt er vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Er klar for et lite treff nå som jeg ruller bmw igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1m Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Dette var akkurat hvordan jeg ser for meg bilen min til sommern, for dere der ute som er keen på M pakke: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27371463 løp å kjøp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Er med på treff utover du også da:)? Morro det her, snakke med BMW frelste er jo rene frelsen! Idag ble kort sport antenne montern i lunsjen! Gjorde seg noe bedre enn orginal! Skal snart igang med å polere opp + sause carbon diffuserne inn med herlig swissvax voks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Et lite bilde av den nye antennen kanskje? Får min på Mandag, men er litt nysgjerrig på hvor stor forskjellen er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Er de VMR-felgene 18" eller 19"? Hva slags dekkdimensjoner er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 De er 19" med 225 forran 245 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 De er 19" med 225 forran 245 bak Takker! Er kanskje aktuelt med VMR for meg også nå som BlankBil.no blir forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Tipper lenger og lenger over på VMR 701 selv! Har siklet lenge på Linnea Corse 818. Men det er jo bare fler og fler som har dem! Tror det blir laget en kopier av disse også. VMR 701 er jo ganske enkel i design, men det kler 1-serien utrolig godt! Når skal BlankBil.no bli forhandler for VMR ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Var post om det på DCN på lørdag. Tror han bare manglet priser, så var han klar. Personlig synes jeg VMR 701 er litt for åpen til min bil, synes den er fin på den svarte. Jeg kunne tenkt meg 710 eller 718, selv om det er mange som har "CSL"-felger. Er lenge før de blir dussinvare på 1-serie uansett, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ok, Tenkte å kjøpe et sett 701 i 8,5x18" og 9,5x18". Da kan jeg bruke dekkene som står på sommerhjulene jeg har idag, i tillegg så er det ganske kjørbart. For min del gjør det ingenting at felgen er litt åpen... Jeg er dog litt usikker på om jeg skal ha sølv, eller gunmetal farge. Tror gunmetal hadde blitt stilig sammen med blåfargen, men jeg vil gjerne se noen bilder før jeg hopper i det! 710 er jo et veldig godt alternativ i "CSL" kategorien da! Tror bilen din hadde blitt fin med et par sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jepp, liker 710 fordi de har 7 "eiker", så blir det ikke helt CSL kopi. Men jeg må ha 19" hvis det skal være noen vits i å bytte. Ellers kan jeg like godt beholde 18" 208M-felgene. Problemet er bare at med 19" må jeg nesten ha senk også, og jeg blir ikke klok på hva jeg skal velge. Tenkte litt på Eibach senkesett med 30/25-senk, men har sett noen som sier at det av en eller annne grunn ikke blir lavere enn originalt sportsunderstell. Regner med at 18-tommerne burde være kurante å selge? Forresten, nå begynner dette å bli litt off-topic i forhold til E81_d sin tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe! Sant det! vi får evt. fortsette i våre egne tråder...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå