Nytern Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva planene dine er, siden du selger grombitene! Ikke minst måtte jeg ta meg en kalddusj mens jeg gjentok "kun ytelsesmessige påkostninger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 ogee1: Ja var meg, robbern har kjøpt felger og dekk + den gamle "sprekte" fangern min! Altså, er ikke sikker men lufter litt da vettu, selger (sikkert) hvis jeg får det jeg vil ha for det! hehe Er den 325d'n som svirrer i hode mitt, MEN det er ett men! Den innfrir ikke alle mine kritterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hadde det KW settet passet på 130i'n min eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Tror nok det ja:) E81/7 er jo det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Er den Performance frontfangern med PDC og lyktespylere? Litt knotete å se på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Er den Performance frontfangern med PDC og lyktespylere? Litt knotete å se på bildene. Samme lurte jeg på. Ser ut som det er lyktespylere, men ikke PDC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Kun lyktespylere! Har ikke PDC foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Bestemt deg ang. understellet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Det ble ikke den bilen jeg så på, så skal ha den over vintern osv.. Så da må det nok ta vente med understellet også! Men kan jo si ifra hvis det skulle skje noen endringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Får kjøpt heile performance sette for 7,3k i england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Hva mener du med performance sett da? Er ikke noe gitt sett på det. Tivler sterkt på at det er: fangere forran og bak, sideskjørter, carbondiffuser,bremser,understell, ratt osv til den prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 snakker om front, bak og sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 DET ER EN EGEN TRÅD PÅ DELER TIL SALGS DER DELENE SOM SATT PÅ BILEN MIN LIGGER! Ta en titt, de skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ingen som vil ha noe tøffe deler på 1 serien sin?? Kan diskutere pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 er baklykter led og er det for xenon mod eller ikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå