Gå til innhold

m5 alcantara. hva er alcantara?

Rune///M
 Share

Anbefalte innlegg

Alcantara er et stoff, nesten det samme som semsket skinn bare litt annerledes bygd opp. Litt sterkere og bedre holdbarhet på. Legger seg ikke like fort flatt som semsket skinn.

Alcantara er utrolig deilig i seter, gjør at du sitter godt fast i kombinasjon med sportsstoler. Også ser det jo unektelig bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alcantara er en type stoff. Det kan virke litt som et semsket skinn. Men stoffet er 100% kunstig.

Fordelene er at du sitter suverent bra i setene, de griper veldig bra tak i deg. Videre er stoffet antistatisk.

Bakdelene er at det er et av de minst slitesterke materialene, kanskje vanlig stoff er noe svakere. Og vanskelig å få rent.

Det er såvidt jeg vet også det dyreste alternativet når det var nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååja! :D skjønner..

takker for alle svar!

jo fordi jeg gjorde noe reserach på interiøret i bilen min fordi noen mente det var fake.. at det bare var pirat kopiert m5 interiør.. synes dette var rart så søkte litt på nettet å så noen som annonserte ett helt likt et her på bimmers å han kalte det "M5 alcantara" visst dere ser for dere det interiøret? regener med det er det "alcantara" stoffet på oppbyggingen på siden av setene og vanlig stoff me "M" stripene over alt stoffet i midten liksom.. vet noen noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...