Rune///M Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 dreiv å gjorde litt research på div. m5 interiør til e34 å kom over noe som het alcantara. hva er dette for noe? er det som Hartge, Alpina osv? eller er alcantara noe fra bmw?? er det alle mulige deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 alcantara skinn er vridd skinn på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Alcantara er et syntetisk stoff. http://en.wikipedia.org/wiki/Alcantara_(material) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Alcantara er et stoff, nesten det samme som semsket skinn bare litt annerledes bygd opp. Litt sterkere og bedre holdbarhet på. Legger seg ikke like fort flatt som semsket skinn. Alcantara er utrolig deilig i seter, gjør at du sitter godt fast i kombinasjon med sportsstoler. Også ser det jo unektelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 alcantara er en type stoff. Det kan virke litt som et semsket skinn. Men stoffet er 100% kunstig. Fordelene er at du sitter suverent bra i setene, de griper veldig bra tak i deg. Videre er stoffet antistatisk. Bakdelene er at det er et av de minst slitesterke materialene, kanskje vanlig stoff er noe svakere. Og vanskelig å få rent. Det er såvidt jeg vet også det dyreste alternativet når det var nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 ååja! skjønner.. takker for alle svar! jo fordi jeg gjorde noe reserach på interiøret i bilen min fordi noen mente det var fake.. at det bare var pirat kopiert m5 interiør.. synes dette var rart så søkte litt på nettet å så noen som annonserte ett helt likt et her på bimmers å han kalte det "M5 alcantara" visst dere ser for dere det interiøret? regener med det er det "alcantara" stoffet på oppbyggingen på siden av setene og vanlig stoff me "M" stripene over alt stoffet i midten liksom.. vet noen noe om dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 dersom han kompisen din vet om en leverandør av "fake" m5 interiør så tror jeg nok mange ville likt å visst om det ja, alcantara i sidene, og stoff ("M stoff") i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 hahaha, ja! åja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå