Runar-CSi Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Helt enig, denne var griselekker syns jeg. Godt den gamle E24`n er solgt, her er det bare å begynne og spare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Var da ikkje så altfor gale. Men er det ikkje noke som heiter manuell lengre? Forferdelig tid vi går inn i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 E30 M3 taper seg i design for denne som den peneste bilen BMW har produsert. Satan så grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Var da ikkje så altfor gale. Men er det ikkje noke som heiter manuell lengre? Forferdelig tid vi går inn i.. å gire med brytere bak rattet er jo utrolig digg og gøy å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Syntes også denne var grom! Liker generelt sett ikke nye BMWer veldig, må liksom bli vant til de først, men denne var bare nydelig. Et stort sprang i riktig retning i forhold til den urstygge forgjengeren iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 syns den hadde veldig mercedes fasong på lyktene. audi grøftlys. og muligens blinklys om det er det de prikkene i bunn av lykta er. og den veldig markerte linjen på fangeren under lykta som svinger ned ut mot hjørnet på bilen syns jeg ikke passet inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 her er noen linker til litt flere bilder vis noen skulle være interesserte 6-serie F12 Coupe http://www.netcarshow.com/bmw/2012-6-series_coupe/ 6-serie F13 Cabriolet http://www.netcarshow.com/bmw/2012-650i_convertible/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 syns den hadde veldig mercedes fasong på lyktene. Er jo hentet rett fra mercedes SLK disse lyktene Men er griselekker uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Griselekkert ! Tenk dere denne i M ! Hooho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Denne ser jo bare sinnsykt grom ut i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 NYYYYYDELIG!! Sikle sikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Vannvittig pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Syns forgjengeren er finere, men som andre har sagt før meg så blir den vel bedre med årene. Når folk begynner å "style" dem og få på andre felger + man får sett noen stykker IRL er de sikkert ikke så ille lengre. Men å sammenligne en slik bil med forgjengeren E24.. vel.. Hvis man går i dybden så er det nok en del designelementer som har hentet litt inspirasjon fra E24 men ved første øyekast er ikke forbindelsen stor mellom dem. De nye 6-seriene har liksom ikke den samme slanke/sportslige looken som de første modellene, de blir mer og mer luksuspreget.. Nå er det riktignok en GT mer enn det er en sportsbil (noe E24 også var når de var ny) men jeg kommer nok fremdeles til å se på E24 som en av de peneste BMW'ene i noen år til. Det positive med ny 6-serie er at forgjengern synker i verdi så nå blir de snart oppnåelige for oss "fattigmenn" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 jeg er "uenig" med lyktene, speilene og buingene på panseret, men utenom det så syns jeg det var en absolutt vellykket bil. Syns den buingen som bmw har fått for seg nå om dagen blir så feil nå de har opphøyninger på siden av panseret, det er kun e92 m3 som har "riktig" buing på panseret av de nye bimmerene syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Digg men tror den ser helt annerledes ut i virkeligheten enn inntrykket man får av et bilde, det er iallefall min erfaring fra F10/F11 Tror denne ser helt syk ut i virkeligheten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå