mortd Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Har noen felger som flasser noe siiinnsykt på den breie kanten. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få av klarlakken den å pusse de ned så de blir blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Sandblåsing er jo det kjappe alternativet! Hehe Hadde samme problemet med mine felger, pluss litt dype riper etter kantkjøringer. Jeg maskinslipte kanten med P120 og gradvis høyere, så polering. Ble sinnsykt shiny, og langt i fra en gulmatt alufarge. Men det tok tiiiid. Brukte et par timer pr. felg. Men du kan fjerne dype riper, uten å merke det på ferdig resultat. Good as new. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Jeg hadde mine i dreibenk å pusset av lakken, men skal til på et annet par felger om ikke så alt for lenge. Da skal jeg prøve malingsfjerner. Ser flere her inne har gjort det med Duxola malingsfjerner, og at det skulle funke bra. Guff på å spyl med høytrykk flere ganger. Vet ikke om man må pusse etterpå, eller om man kan gå rett på polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Duxola er godsaker. Har også prøvd Biltema sin. Null funk i den så den kan du styre unna. Her er mine felgprosjekt: viewtopic.php?f=11&t=177840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Malingsfjerner, pussepapir fra 230 spørs hvor stygg felgen er, til ca 1200 papir. Deretter polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 takk for gode tips. Funker det med malingsfjerner når det bare er kanten som skal taes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 viewtopic.php?f=1&t=95704&hilit=oppussing+felg Mange gode tips hvis du søker, men det her tror jeg er det mest omfattende. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå