Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Når på søndagen avsluttes treffet? Jeg skal på konsert i Bergen søndags ettermiddag så jeg trenger å reise tidlig søndag om jeg skal være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Når på søndagen avsluttes treffet? Jeg skal på konsert i Bergen søndags ettermiddag så jeg trenger å reise tidlig søndag om jeg skal være med.. Avsluttes egentlig Søndag morgen , mulig att vi finner på noe søndagen og men er jo ikke noe problem om noen stikker hjem når det passe for de. Å være kjørbar Søndag er vel det eneste kriteriet Men du er ikke påmeldt enda , ivertfall ikke på lista så gi besjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Nei jeg har ikke meldt meg på, fordi det er midt i eksamenstida. Må sjekke opp imorgen om det ikke krasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Treffet nærmer seg , men ennå plass til ett par til 23 - 8ere påmeldt ( 13 utenlandske og 10 Norske ) til nå Dette blir det største 8er treffet internationalt i 2011 OG det sjer i Norge Biler fra Tyskland , Østerike , Frankrike , Nederland , Danmark , Sverige. Hva venter dere på ??? står jo flere 8re til salgs på Finn Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Imponerende opplegg! Krysser fingerene for dere for godt vær! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Minner om denne dersom noen vil se en ca 25 BMW 8 serie oppstilt 17-Juni i Stavanger. Utforbi Flymuseet etter kl 10.00 eller utforbi Oljemuseet etter 14.00 da står vi oppstilt Biler fra Østerike, Tyskland, Frankrike, Nederland, Danmark, Sverige , og Norge. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Høres ut som et kjempebra treff, gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Treffet er allerede i gang mange biler utforbi Hotellet allerede. 15 biler i dag og 24 i morgen. Lengst kjørende har over 1600km på telleren for og komme på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Nice samling med 8`arer der. Synd det kræsjer for oss i sogn.. Kompisen min skulle ha vert der og eg skulle ha vert på E-30 treffet. Men så kjem jo den "domme" syden turen i vegen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 nice nice! Pøs på med flere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Møtte hele denne rekken i dag med ubergromme 8`ere Var helt rått å se på, bare fortsatte hele tiden å renne på med biler. Dro også ned på oljemuseet og så på bilene, var mye fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Noen bilder her http://s1180.photobucket.com/albums/x40 ... ay%202011/ Flere kommer når jeg får sortert bilder , men att dette var en suksess er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 åfyfaenåfyfaenåfyfaen!! Får frysninger når jeg ser dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 rått....HELT rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 noe mer "snadder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå