Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ser denne bilen omtrent daglig....fyfaen så rå den ble med disse felgene! :)

Bor i eidemskrysset så ser deg kjøre forbi ganske ofte! Grom låte har den også! :)

å jasså?? bor du nede med han med e90"n han westad.. ja må bruke den når veiene er fine:P har solgt den blå e39 tdsn min også nå så er på desperat bruksbiljakt;) kas bil har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser denne bilen omtrent daglig....fyfaen så rå den ble med disse felgene! :)

Bor i eidemskrysset så ser deg kjøre forbi ganske ofte! Grom låte har den også! :)

å jasså?? bor du nede med han med e90"n han westad.. ja må bruke den når veiene er fine:P har solgt den blå e39 tdsn min også nå så er på desperat bruksbiljakt;) kas bil har du da?

Kjellern til han vestavik ja! :) Hehe, ja det skjønner jeg godt. Så den blåe ganske ofte å, er jo ikke mer enn et par dager siden jeg så den nå..hmm....raskt salg må jeg si! :)

Akkurat nå ingen BMW dessverre, solgte E46 coupen min..en svart med 19" rep lm felger...er vel du som er kompis med han mr løseth!? Jeg jobbet tidligere på nabo butikken til mekonomen, hehe!

Skal hente meg en E36 cab neste uke, så da blir det BMW igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser denne bilen omtrent daglig....fyfaen så rå den ble med disse felgene! :)

Bor i eidemskrysset så ser deg kjøre forbi ganske ofte! Grom låte har den også! :)

å jasså?? bor du nede med han med e90"n han westad.. ja må bruke den når veiene er fine:P har solgt den blå e39 tdsn min også nå så er på desperat bruksbiljakt;) kas bil har du da?

Kjellern til han vestavik ja! :) Hehe, ja det skjønner jeg godt. Så den blåe ganske ofte å, er jo ikke mer enn et par dager siden jeg så den nå..hmm....raskt salg må jeg si! :)

Akkurat nå ingen BMW dessverre, solgte E46 coupen min..en svart med 19" rep lm felger...er vel du som er kompis med han mr løseth!? Jeg jobbet tidligere på nabo butikken til mekonomen, hehe!

Skal hente meg en E36 cab neste uke, så da blir det BMW igjen! :D

aha;) ja stemmer d..ja avaerterte den egentli litt for å se hva i kunne få for den,,,og så vart den solgt med en gang:( ikke hentet enda så står i garasjen hjemme enda;) men ny eier har forsikra bilen på seg så den står bare å venter,,,ikke peiling på hva i skal erstatte den med men,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha;) ja stemmer d..ja avaerterte den egentli litt for å se hva i kunne få for den,,,og så vart den solgt med en gang:( ikke hentet enda så står i garasjen hjemme enda;) men ny eier har forsikra bilen på seg så den står bare å venter,,,ikke peiling på hva i skal erstatte den med men,,,

Hva slags prisklasse har du tenkt å legge deg på da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha;) ja stemmer d..ja avaerterte den egentli litt for å se hva i kunne få for den,,,og så vart den solgt med en gang:( ikke hentet enda så står i garasjen hjemme enda;) men ny eier har forsikra bilen på seg så den står bare å venter,,,ikke peiling på hva i skal erstatte den med men,,,

Hva slags prisklasse har du tenkt å legge deg på da? :)

usiker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, kule felger! :)

Hva er dimensjon og innpress på dekk og felger?

Jeg selv kjører med 9*19 et 20 og 235/35 - 265/30.

gikk ned fra 265 til 235 foran i år for å redusere sporing. og det ble mye bedre.

Min søster har også E39 og har lyst å montere beyern mesh 9.5/19 hele veien rundt (de er kun fine med kant).

jeg tror det skal gå. Jeg har god plass med 9/19.

Har M5 andre skjermer enn andre E39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...