Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

jeg trykka meg inn her, så bare så jeg de første bildene mer work felga, haka datt ned 3 cm :D herregud og grise fin denne var, og ble ikke akkurat mere dårlig utover i tråden, denne er hvertfall en av de fineste jeg har sett av e39! og bilparken midt inni her var jo ikke akkurat tam den heller :D alle var jo skikkelig fine.. må virkelig si du har fått en go bil som skiller seg mye ut ifra resten.. virkelig fin altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå e i elendig på engelsk og dollara og alt ta der:P kor mykje kosta den og kas får i bestilt? den er jo bare uber rå 8)

Her er nettbutikken deres. Om du fikser profil på www.m5board.com, så kan du nok sende pm og bestille fra der.

Uansett, på nettsiden deres koster carbon-varianten £1283,- Dvs du ganger punden med dagens kurs, som er vel ca 9 kroner. Dvs ca 11500,- pluss frakt og toll. Frakt blir ikke noe spes fra GB.

Med andre ord ingen billig oppgradering. Men her har du iallefall nettsiden, med ac-schnitzer rear spoiler, roof-spoiler, front spoiler og diverse andre ting i EKTE carbon. Go crazy!! :D

http://www.ca-at.co.uk/products-Y2FyX21 ... 9OA==.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helgas miniprosjekt :D skulle vaske bilen her om dagen og da kom det vann inn i grøftelyset :shock: takk til Sondre på gs for nytt utn masse spørsmål og kvitering osv: 8)

måtte teipe for å unngå riper av deksle selfølgeli:)

hadde også på en stanceworks logo på sideruta,,,hva tror folket om denne,,,,ble det rotete??f1qxxh25d7fr2gzxj97m.jpghakg7fj5zas1mecbeszo.jpg5j6u22rtekekcqyy788a.jpg9xdzmtbbu49dq3rbq9hc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...