Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo gi en lyd jeg om det blir tur, uansett bil.:) Kan vi jo stikke å ta litt bilder eller noe om d finnes noen kule locations :)

Det kan vi gjøre vettu.. Tja noen gode plasser finnes jo;) ja hadde vært morsomt d allti triveli å prate med entusiaster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har da hatt ett lite prosjekt med turingen da jeg måtte rette opp en fargeforsjell etter retting av shoppingbulker på turingen i fjor:/ sølv er vanskelig å få 100% likt så dermed tok jeg hele siden nå:) tenkte jwg måtte finne på noe anet også så jeg lakket taket sort og railsene blank sort istede for den matte orginale;) kjøpte også nye m5 speil da det ene ikke virker justeringen lengre:/ spent på resultatet med montert bil og sol:) måtte plokke den i filler innvendig for å få av railsene så dette kan bli morro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda!! Hvorfor ikke bare bruke folie på taket??

Fordi jeg vill ha god finish... Har til gode å se folie like pent som lakk... Og hvorfor foliere da? Vill jo ha d sort..det er jo en gammel bil heggem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man angrer ikke på sort tak:p spesielt med glassluke;)

Riktig tzunami;) jegv var drittlei av at takluka syntes så godt.. Så valget var enten å bytte til stål luke eller lakke taket likt luka,, og mange nye biler er jo orginale fra fabrikk med sort tak så WHY NOT???? Jeg er fornøyd å bilen skal heller ikke selges så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart tak e pent ja og d går 2 titansilber turinga til i bygda med m pakke felga å senk så fint å se forsjell;) har desverre ikje hatt på dørhåndtaka enda nei:o prøve i helga:) vært på ferie å har holdt på med turingen siden jeg kom igjen:) den har vært forsømt lenge så d var på tide å gji den litt pleie;) m5"n fungerer og har vært i daglig bruk hele ferien;) arti å endelig kunne bruke den litt:) åssen går det med sjørta på e38"n da fått på lakk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanalskjørta ligger til lakkerer for litt forarbeide nå. de er brukte så trenger litt pussing før lakk. blir lakk når jeg har fått tak i nye lister til dørene. ble omlakking av bakluka forresten. ble 5-6k inkl lakk av listene ( 8stk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...