Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo gi en lyd jeg om det blir tur, uansett bil.:) Kan vi jo stikke å ta litt bilder eller noe om d finnes noen kule locations :)

Skrevet
Kan jo gi en lyd jeg om det blir tur, uansett bil.:) Kan vi jo stikke å ta litt bilder eller noe om d finnes noen kule locations :)

Det kan vi gjøre vettu.. Tja noen gode plasser finnes jo;) ja hadde vært morsomt d allti triveli å prate med entusiaster:)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har da hatt ett lite prosjekt med turingen da jeg måtte rette opp en fargeforsjell etter retting av shoppingbulker på turingen i fjor:/ sølv er vanskelig å få 100% likt så dermed tok jeg hele siden nå:) tenkte jwg måtte finne på noe anet også så jeg lakket taket sort og railsene blank sort istede for den matte orginale;) kjøpte også nye m5 speil da det ene ikke virker justeringen lengre:/ spent på resultatet med montert bil og sol:) måtte plokke den i filler innvendig for å få av railsene så dette kan bli morro;)

Skrevet
Auda!! Hvorfor ikke bare bruke folie på taket??

Fordi jeg vill ha god finish... Har til gode å se folie like pent som lakk... Og hvorfor foliere da? Vill jo ha d sort..det er jo en gammel bil heggem;)

Skrevet
Man angrer ikke på sort tak:p spesielt med glassluke;)

Riktig tzunami;) jegv var drittlei av at takluka syntes så godt.. Så valget var enten å bytte til stål luke eller lakke taket likt luka,, og mange nye biler er jo orginale fra fabrikk med sort tak så WHY NOT???? Jeg er fornøyd å bilen skal heller ikke selges så;)

Skrevet

Svart tak e pent ja og d går 2 titansilber turinga til i bygda med m pakke felga å senk så fint å se forsjell;) har desverre ikje hatt på dørhåndtaka enda nei:o prøve i helga:) vært på ferie å har holdt på med turingen siden jeg kom igjen:) den har vært forsømt lenge så d var på tide å gji den litt pleie;) m5"n fungerer og har vært i daglig bruk hele ferien;) arti å endelig kunne bruke den litt:) åssen går det med sjørta på e38"n da fått på lakk? ;)

Skrevet

kanalskjørta ligger til lakkerer for litt forarbeide nå. de er brukte så trenger litt pussing før lakk. blir lakk når jeg har fått tak i nye lister til dørene. ble omlakking av bakluka forresten. ble 5-6k inkl lakk av listene ( 8stk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...