Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

kanalskjørta ligger til lakkerer for litt forarbeide nå. de er brukte så trenger litt pussing før lakk. blir lakk når jeg har fått tak i nye lister til dørene. ble omlakking av bakluka forresten. ble 5-6k inkl lakk av listene ( 8stk).

Ingen upris d;) ga 9k jeg for hele venstresia og taket ink takvinge haifinnen og speila og listen t railsa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff pris på hele bilen, så ryker min inn!! ;) (uten styggt svart tak) ;):D Hehe

Edit; Har ikke vurdert gammeldags "vinyltak" da? Kanskje den trenden kommer igjen? :mrgreen:

Nå synes jeg du er stygg med meg :cry: lakkereren er helt rå... Pris på lakke hele bilen ink alt arbeid? Kan godt sjekke pris for deg der,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel sikkert se bilen først, men du kan jo høre med ham. :mrgreen:

Jeg er veldig skeptisk til sort tak, og personlig hadde jeg fått foliert takluka mi. Er jo mye bedre finish med en så godt som ensfarget bil. Og skal du lakkere igjen, så er det jo ned med taktrekket en gang til også..

Diy på taktrekket takk!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel sikkert se bilen først, men du kan jo høre med ham. :mrgreen:

Jeg er veldig skeptisk til sort tak, og personlig hadde jeg fått foliert takluka mi. Er jo mye bedre finish med en så godt som ensfarget bil. Og skal du lakkere igjen, så er det jo ned med taktrekket en gang til også..

Diy på taktrekket takk!! :lol:

Taktrekket tar"n ut på 20 min alene;) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanalskjørta ligger til lakkerer for litt forarbeide nå. de er brukte så trenger litt pussing før lakk. blir lakk når jeg har fått tak i nye lister til dørene. ble omlakking av bakluka forresten. ble 5-6k inkl lakk av listene ( 8stk).

Ingen upris d;) ga 9k jeg for hele venstresia og taket ink takvinge haifinnen og speila og listen t railsa;)

9k? De hørtes billig ut. med eller uten kvittering da? til meg er det med. gleder meg til å se dette. blir sikkert nice :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanalskjørta ligger til lakkerer for litt forarbeide nå. de er brukte så trenger litt pussing før lakk. blir lakk når jeg har fått tak i nye lister til dørene. ble omlakking av bakluka forresten. ble 5-6k inkl lakk av listene ( 8stk).

Ingen upris d;) ga 9k jeg for hele venstresia og taket ink takvinge haifinnen og speila og listen t railsa;)

9k? De hørtes billig ut. med eller uten kvittering da? til meg er det med. gleder meg til å se dette. blir sikkert nice :D

Hehe blir nokk uten:) han er grei med meg., har jo lakkert for noen hundre k oppgjennom åra:o og synes arbeidet er helt rått der:) fikk litt støv på taket mitt nå på turingen men han skal våtslipe og polere d om noen uker:) bilder blir på mandag da i begynner på jobb igjen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo gromt ut dette;) så mye mer sportslig ut nå, i forhold til den "kjedelige familiebilen" den var før:p

sant det, og ikke helt lik de 2 andre i bygda med m pakke og titansilber:)

bra noen er positiv :applause::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...