Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

blir bare bedre og bedre denna :D sjuke bilen.... :P

lurte litt på portåpner jeg og, men orker ikke om den ikke fungerer ass. men må vell være mulig å trikse til...

hvordan har du festet skiltene forresten? jeg vil vekk med de forferdelig skiltrammene mine :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrulig nokk så limte i dm fast i frustresjon over att alle skiltplatene er stygge;) men går fint å få dm av igjen;) åpnern må da gå an å få fikset på ett vis, den ser jo vertfall bra ut,,, liker finesser men som du sier de må funke også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 3m borrelås ifjor men de satt så godt att knekte skilte på høsten da dm sku leveres:o Tzunami: ja det synes jeg du skal gjøre så får vi tatt noen gode bilder å tatt en kveld i garasjn med pizza skruing og bmw prat.. Og du skal jo prøve bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3m som er tykk og god funker bra ;) jeg tror jeg kjøpte en svart rull med mørkegrønt papir på ene limsiden, på biltema, tykk "skumgummi" funker bra iallefall!

ja hadde ikke vært feil det jakob ;) du er gira på at jeg skal prøve bilen din ja! :P men det høres jo bra ut det så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3m som er tykk og god funker bra ;) jeg tror jeg kjøpte en svart rull med mørkegrønt papir på ene limsiden, på biltema, tykk "skumgummi" funker bra iallefall!

ja hadde ikke vært feil det jakob ;) du er gira på at jeg skal prøve bilen din ja! :P men det høres jo bra ut det så :P

Må jo overbevise deg om att e39 skal ha 8 sylindre vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3m som er tykk og god funker bra ;) jeg tror jeg kjøpte en svart rull med mørkegrønt papir på ene limsiden, på biltema, tykk "skumgummi" funker bra iallefall!

ja hadde ikke vært feil det jakob ;) du er gira på at jeg skal prøve bilen din ja! :P men det høres jo bra ut det så :P

Må jo overbevise deg om att e39 skal ha 8 sylindre vettu:)

Er ikke alle som får prøve dn da for å si d sån;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det like vanskelig å godkjenne 535 som M5? 520 og 535 har jo samme delenr på råkaross. Forkjellen er vel at alle modeller med V8 har snekke, og ikke tannstang.. Sammen med andre bremser og understell. Men ikke gå for 3,5. Da tar du heller 4,4 som er en helt annen motor, som du muligens blir tilfreds med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det like vanskelig å godkjenne 535 som M5? 520 og 535 har jo samme delenr på råkaross. Forkjellen er vel at alle modeller med V8 har snekke, og ikke tannstang.. Sammen med andre bremser og understell. Men ikke gå for 3,5. Da tar du heller 4,4 som er en helt annen motor, som du muligens blir tilfreds med også.

Fordi det går på vekter.. Og bmw leverer ikke ut papirer lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...