RS-Heggem Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 det er ikke noe problem med vekter, for jeg vet hva vike bil gjorde når de bygget om en 520 til M5. Men jeg tror nok ikke det kan gjøres helt etter boka, det skal jeg være enig i. Hva er vektene i ditt vognkort jakobm5 i forhold til Tzunami sine? Går ut ifra at den ene m5'n vike har bygget er din?
jakobm5 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 det er ikke noe problem med vekter, for jeg vet hva vike bil gjorde når de bygget om en 520 til M5. Men jeg tror nok ikke det kan gjøres helt etter boka, det skal jeg være enig i. Hva er vektene i ditt vognkort jakobm5 i forhold til Tzunami sine? Går ut ifra at den ene m5'n vike har bygget er din? Minså står det at vekter og spesifikasjoner er lik bme Bmw m5:) dette gjikk før men ikke nå lenger.. Har prøvd dette selv jeg med e34 525 til m5.. Min ble jo ikke bygget om det er jo ett org m5 kaross.. Er vell derfor jeg har vektene i orden;)
Tzunami Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Nå er jo ikke min 520 heller, så er lite å sammenlikne med:p nei er spent på hvordan det blir med planene mine om ombygging:p blir nok med tiden uansett;)
jakobm5 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 håper du går for s62 og får ssp til å bistå med gokjenning;)
jakobm5 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 møtte jaggu me på morty 999 i elnesvågen da gitt:) triveli fyr med sunne intresser:)lurer seriøst på om det blir flere slike daga før skilta bli levert,,,drittleiv av være hær gitt:(
jakobm5 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 må bare innsjå att det ikje bli mer finver så i brukan likevell:)
Tzunami Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 På østlandet er det så varmt at kunder nesten kommer inn for å legge tilbake til sommerdekk xD digg vær iallefall! Skikkelig m5 cruise-vær!
Poppy Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 fineste E39 jeg har sett! Skal du på bmwccn treffet i ørsta nå på søndag?
jakobm5 Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 fineste E39 jeg har sett! Skal du på bmwccn treffet i ørsta nå på søndag? Mulig;) får ce om jeg blir færdig med lakk av diverse;)
jakobm5 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Noen skitne bilder fra helga,,,er jo knapt oppholdsvær en time hær for tia
Robin L Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 sliter med det samme. håpløst. suger med svart bil når det er sånn. vises så godt er vell ikke så lenge til bilen skal settes inn heller.
jakobm5 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 nei er ikke d vurderer faktisk å bare klargjør til vinter i helga peil på hvor i kan få kjøpt trekk som ikke riper?
Robin L Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 det har jeg lurt på selv! hadde faktisk vært genialt det. bilen min så ikke ut etter 5-6mnd i garasjen.. de selger noe på ebay her da. original bmw. noen som kjenner til disse da? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-5-Se ... 500wt_1182
jakobm5 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 har hørt att di orginale bmw trekkene ikke ær å anbefale faktisk:( riper bilen nesten som en presenning:( ja ser ikke ut etter å stå så lenge,,,skulle egentli hatt vinterlagring jeg da i kunna tenkt m å hatt bruksbilen i garasjn når det snør:)
jakobm5 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Hm har e 525d 2003 mod med automat gått 140 som kjerringa har brukt i alle år... Nå har jaggu me girkazza røket;( dette er en gm kasse... Noen som har peiling om en zf kasse kan passe uten programering osv?? Vet e39 var levert med disse også i denne årgangen og disse er mye mere holdbare.. Når en kasse ryker på knappe 140.000 må d være noe dritt.. Fatter ikke at bmw kunne bruke disse møkka girkassene i d store å hele.. Er vell håpløst å sette inn en manuell kasse også sikkert? Takker for alle svar,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå