Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

det er ikke noe problem med vekter, for jeg vet hva vike bil gjorde når de bygget om en 520 til M5. Men jeg tror nok ikke det kan gjøres helt etter boka, det skal jeg være enig i. Hva er vektene i ditt vognkort jakobm5 i forhold til Tzunami sine?

Går ut ifra at den ene m5'n vike har bygget er din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe problem med vekter, for jeg vet hva vike bil gjorde når de bygget om en 520 til M5. Men jeg tror nok ikke det kan gjøres helt etter boka, det skal jeg være enig i. Hva er vektene i ditt vognkort jakobm5 i forhold til Tzunami sine?

Går ut ifra at den ene m5'n vike har bygget er din?

Minså står det at vekter og spesifikasjoner er lik bme

Bmw m5:) dette gjikk før men ikke nå lenger.. Har prøvd dette selv jeg med e34 525 til m5.. Min ble jo ikke bygget om det er jo ett org m5 kaross.. Er vell derfor jeg har vektene i orden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har hørt att di orginale bmw trekkene ikke ær å anbefale faktisk:( riper bilen nesten som en presenning:( ja ser ikke ut etter å stå så lenge,,,skulle egentli hatt vinterlagring jeg da i kunna tenkt m å hatt bruksbilen i garasjn når det snør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm har e 525d 2003 mod med automat gått 140 som kjerringa har brukt i alle år... Nå har jaggu me girkazza røket;( dette er en gm kasse... Noen som har peiling om en zf kasse kan passe uten programering osv?? Vet e39 var levert med disse også i denne årgangen og disse er mye mere holdbare.. Når en kasse ryker på knappe 140.000 må d være noe dritt.. Fatter ikke at bmw kunne bruke disse møkka girkassene i d store å hele.. Er vell håpløst å sette inn en manuell kasse også sikkert? Takker for alle svar,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...