Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Fillern.. Skulle rubbe bort noen riper i bakfelgene etter gutunge var litt ivrig med en svamp i høst.. Men under rubbing så gikk det hull i legeringen så det ser nesten ut som når man våtsliper klarlakk og sliper gjennom:( sorg i heimen detta.. Så nå blir felgene delt og ringene sendt inn mest sansynlig... Håper dette lar seg ordne greit... Lurer på hva slags overflate behandling det er på work sine kanter.. Ikke er det rent metall som mann måpolere hele tiden og ikke er det klarlakk... Hmm mail sendt til claus :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hehe håpe d... Vist ikje kjøpe i nye kanta bak:) kansje enda litt breiere,,, eller foresten da må i valse ut å d ekje bra,,, må vare orginalt;)

Fan så vanskeli d skal være å få tak i noen som kan reparere kantene bak da.. Nestn så i vurdera å læt vare å sette på skilta i år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeli å få fikset dette gitt:( å med min engelsk så er det ikke vits å maile work i japan vertfall. Lufta gikk helt ut av meg nå... Spørs om dn får stå til 2013:( bygge ferdig verkstede å restaurere 1 bilen min i stede...som ikke er en bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei.. Dette ordner seg, du kan ikke ha hjerte til og la den stå stille i sommer :)

Må være noen firmaer i Norge som kan kromme dem opp igjen!

Nei ingen som tar aluminium desverre:( utn strøkne jul blir dn nokk stående:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ille er dette da? siden du lar den stå pga dette? skal sies at bilen er skamrå med disse felga da!! nye ringer koster vell litt og kan jeg tenke meg...

Er ikke så ille men liker ikke at dem ikke er strøkne og da kan d godt hende dn får sove over sesongen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...