Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Pen M5 dette, og det rattet er absolutt nydelig. Har vurdert å gjøre samme bytte selv!

Er dette den M5`en som lå ute med kompressor montert for 1 år siden ca?

Neei ikke compressor hær nei.. Var anet intriør i mr ricard dypdal sin... Vurderte den men foretrekker gokjente biler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig m5 :D perfekte felger! gjorde seg med rattet og ja! denne fargen skal jeg ha om det blir omlakking av 7ern en gang ass :P

er ikke denne bilen som gikk i kristiansund før? vet den som gikk her var opprinnelig 528 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig m5 :D perfekte felger! gjorde seg med rattet og ja! denne fargen skal jeg ha om det blir omlakking av 7ern en gang ass :P

er ikke denne bilen som gikk i kristiansund før? vet den som gikk her var opprinnelig 528 eller noe.

det er nokk den ja, kjøpte av Cristian.:)

men den er nokk ikke en 528 opprinnelig:) ifølge vikebil som tok inn bilen er dette en 100% matching numbers bil som har hatt 528 motor i 24t for å gokjenne chassibytte:) så eneste ombygginga hær e att denn har nytt chassinr. bynner å bli bra bilen nå ja,,,men er ingenting igjen av dn bilen i kjøpte, har jo bytta og lakkert alt :shock:

men det e lett å ta av med na hobbyen hær :?

blir nesten ikke brukt heller, kjøpte en 98 525 tds som fikk en god overhaling og lakk så goodbilen dras bare fram på fine sommerveia etter vinterens san er oppsopet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikebil holder som oftest tilbake litt av sannheten når det gjelder opprinnelse og tilstand på bilene de kjøper og selger. Tragisk sjappe..

har snakket både med vikebil og biltilsynet som gokjente bilen samt sett en haug med bilder så i mitt tilfelle stemmer alt bra i allefall,,bare gode erfaringer med vikebil men det er godt mulig andre ikke har like gode erfarringer som meg da,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det karrosseribyttet. Har de satt nummeret av en norsk 528 i en M5 de har tatt inn, og satt i motor og driv av den eventuelle norske bilen? Og så "bygget" bilen tilbake til orginal stand?

tok inn en org m5 som fikk 528 motor og gir og gokjente chassibytte så satt di inn m5 drivlinjen igjen og gokjente bilen som m5,,,,så eneste som skillern fra en m5 er chassinummer,,,det org står jo dær det også da kan ta et bilde av d når i tar frem bilen:) så denne bilen er ikke ijelskrudd ok kappet i,, som man må ved ombygging da m5 har anet bagassjeromsgulv...og falsene på baksjærmemne er heller ikke like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy.

Om dette er mulig, skjønner jeg ikke hvorfor ikke alle gjør dette, istedet for å sette det inn i en annen bil. Slipper man jo jævelskap som å skifte gulv i bagasjen osv..

det smutthullet er nokk desverre stengt nå:( Norge vet du som skal redde hele verden!!!

hva slags m bil hadde du da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det var christian sin ja. han er nøye med bilene sine trur jeg. jeg har en kompis som kjenner han, men kjenner han ikke dog. ser han aldri med skitten bil, og aldri sett han råkjøre. har en e46 m3 no.

om det har vært en 528motor nedi gjør jo ingenting. original m5 i mine øyne. husker det var syk lyd i denne. mørk herlig 8`er. du som har montert eisenmann eller? (sikkert ennå sykere nå isåfall 8) )

edit: ser det er bilskadereparatøren som lakka den. fornøyd eller? jeg var inn der med 730n min og fiksa hjulbuene. gjorde mye bra arbeid for en billig penge :D lurer på å ringe han når jeg skal lakke kanalene nå. hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er helt suveren:) har lakkert alt med han jeg opp gjennom årene;) meget fornøyd:) ja cristian virka nøye han;) lyden er helt rå ja;) ja hører han skal selge dn pga familie forøkelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...