Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for den du;) tviler på att det blir rudskogen desverre,,,,men den blir å se på gs treffet i år:)

tzunami stance works merke til frontruta...lure på om det skal stå langs a stolpen eller vannrett i toppen av ruta,,,,

Skrevet
Hei, har du fått STance

Ja men ikke montert enda.. Usikker på om

De skal stå langs stolpen eller oppe ved speilet enda :P skal du på gs treffet?

Hehe, det inlegget mitt ble jo helt feil :P Glemte helt av det, men fikk det avgårde tilslutt.

Fortsatt usikker på om jeg skal på GS-treffet, har ikke bimmer selv, men hadde vært artigt å tatt en tur.

Skrevet
Hei, har du fått STance

Ja men ikke montert enda.. Usikker på om

De skal stå langs stolpen eller oppe ved speilet enda :P skal du på gs treffet?

Hehe, det inlegget mitt ble jo helt feil :P Glemte helt av det, men fikk det avgårde tilslutt.

Fortsatt usikker på om jeg skal på GS-treffet, har ikke bimmer selv, men hadde vært artigt å tatt en tur.

blir nokk masse fine biler å se tror jeg ;)

Skrevet

Har ikke mulighet til å komme desverre :/ selv om jeg vil! :/

Det er tøft men veldig standard å ha den på midten øverst, men det er litt for "jalla" for bilen din å ha den ved a-stolpa :/ så øverst på frontruta er nok det beste stedet for deg ;)

Skrevet
Tror det hadde vært mye kulere å ha det ved A-stolpen jeg.. "Alle" har det jo i toppen av ruta, enten de hade lave biler eller ei....

Tøft men tror d blir litt jaalla:( hvorfor kommer du ikke da tzunami?

Skrevet

Tenkte liksom bilene sku stå sammen i helga i :P fått sett litt på bært hol den jobben du har lagt ned i bilen din;)

Skrevet

Ja hadde vært tøft det:/ du får komme nedover til 3. Juni-treffet istedet da! :)

Er nok jobben som kaller desverre:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...