Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen din så jo rimelig strøken ut da :D Hva er du ikke fornøyd med da?

Hmm.. Rare greier med navien :-k Trodde ikke spansk var ned i softwaren jeg. Men jeg skal sjekke det opp. Skal se i bilen min om jeg har det. Har samme software bare annen splash screen.

Det blir forsjell på språket på kjørekomputeren i spedon av en grunn... Har byttet til navien fra den gråmda ble d engelsk igjen så d ligger i oppgraderingen;) nei er ikke helt 100% i sola enda ser merker i voksen etter tørkingen på en måte litt som sjolder:/ men lurer på å prøve littvdyrere saker nå snart:) har bruktv3m og autoglym nå... Hva bruker du? Din var da perfekt i solen så i:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din så jo rimelig strøken ut da :D Hva er du ikke fornøyd med da?

Hmm.. Rare greier med navien :-k Trodde ikke spansk var ned i softwaren jeg. Men jeg skal sjekke det opp. Skal se i bilen min om jeg har det. Har samme software bare annen splash screen.

Det blir forsjell på språket på kjørekomputeren i spedon av en grunn... Har byttet til navien fra den gråmda ble d engelsk igjen så d ligger i oppgraderingen;) nei er ikke helt 100% i sola enda ser merker i voksen etter tørkingen på en måte litt som sjolder:/ men lurer på å prøve littvdyrere saker nå snart:) har bruktv3m og autoglym nå... Hva bruker du? Din var da perfekt i solen så i:):)

Så språket i speedon er spansk men på selve navien er det fortsatt engelsk?

Jeg brukte Menzerna sine FG500, PF2500 og SF4000 med DA-maskin på lakken min. Voksen jeg brukte er Dodo Juice - Purple Haze Pro. Det ble skjolder av voksen jeg brukte også. Så ut som hologrammer. Så det først når jeg kom hjem i går. Jeg klarte å fjerne de med Meguiars Quick Detailer i dag da heldigvis :D

Men ellers så er ikke lakken på bilen min 100%. Skulle ha lakkert opp dørsidene :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja;) ska ikje si d sikkert i om d e spansk med mine språkferdigheter men :P men det er 2 språk ja.. Merkelie greier :P lakken din var ikke mue å se på i allefall :) meget pen bil, liker godt fotvikerene i dørken bak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå ann å skifte språket i speedon uavhengig av navien. Skal se om jeg finner en guide til å gjøre det. Jeg hadde en stund tysk i speedon og engelsk i navien, før jeg fikk kodet det om. Men jeg hadde bare tysk språk i speedoen og ingen andre, derfor måtte jeg kode om. Men det virker som du har flere språk liggende inn på speedon din siden det forandrer seg når du bytter om computere.

Tror du må inn på den skjulte menyen på speedon din for å skifte språk. Skal se om jeg finner en link :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo sånn passelig strøken ut den M5`n din ;) Var ikke så værst DAT-vogna heller :)

Ja var vell litt igjen før den blir 110 men den skal bli d:) turingen er grei den å til verdags:) hva slags bil har du i sikte nå da? Så blåmann. Var solgt allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Vannvittig flott bil, og som jeg sikkert har sagt før, digger de hjula dine:D

takk:) nyydelig din å:P

liker att du kjører orginal stil med brutal senk og bbs, skiller deg godt ut fra resten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...