Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

God plan;) nogaro er fin farge, jeg også skulle egentlig ha det. Hva jeg skulle hatt for deling? Kan godt bli enig på pm, men jeg kan ikke sprøyte de for deg da- men send meg en pm du;)

Måtte det, flaks de hadde droop in i molde - om ikke hadde jeg hatt kjøreforbud enda:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har d sjedd litt;) centra er lakkert i shifergrau;) ble topp:) m5"n står demontert da dynamoen bestemte seg for å streike:( ny bestilt;) takk til mr pitstopp for cervice der;) turingen er mattet ned hele høyre side og panser fanger og ny leppe;) blir grunning imorra og vannslipet og lakkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er nokk samme leppa men i carbon som blir lakkert i bilens farge... Dn som var på sprakk 1 gangen ddn smakte på asfalten:) men di i carbon tåler en hel del;) skulla hatt slik som du har men....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er nokk samme leppa men i carbon som blir lakkert i bilens farge... Dn som var på sprakk 1 gangen ddn smakte på asfalten:) men di i carbon tåler en hel del;) skulla hatt slik som du har men....:)

Godt å høre. :lol: skulle hatt meg en tur på treff, før flere får skaffet seg den jeg har.

Hadde den "carbon" leppa jeg også, men er nå bare ei vanlig glassfiber leppe som er trekt med carbon? Syntes ikke den tålte noe særlig jeg. Ikke likte jeg utseendet av den heller. :)

Driver å sjekker etter M om dagen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...